Barbara Krajnc, izvršna direktorka Festivala pozvala je juče na konferenciji za novinare u Beogradu, sve Advertising Agencije iz Srbije da u što većem broju predstave i prijave svoje radove jer se samo na taj način dižu standardi u kreativnoj industriji i unutar agencija, ali i razvija individualna kreativnost. Prijavljivanje radova za Festival se vrši putem zvaničnog web sajta festivala www.goldendrum.com.
Golden drum Festival je poznat po tome što sledi zapadne standarde i kriterijume, a sa druge strane neguje i promoviše lokalni duh i kreativnost ovog dela Evrope. Golden Drum je specifičan festival na ovim prostorima – osim što se održava na moru, prepoznatljiv je po srdačnim ljudima i opuštenoj atmosferi. Golden Drum je, osim samog takmičenja, sjajna prilika da se ljudi iz agencija druže i razmenjuju iskustva sa svojim kolegama iz drugih zemalja. Očekuje ih zanimljiv i bogat program, predavanja vrhunskih kreativca iz vodećih Agencija u Evropi i aktuelnosti iz sveta Advertisinga.
Single Channel žiri predstavljaju: Pawel Heinze, Izvšni direktor, Leo Burnett u Varšavi, Poljska dok je Michael Kutschinski, direktor, Ogilvy & Mather u Nemačkoj, imenovan za predsedavajućeg Multi Channel Jury.
Pawel Heinze, predsednik Single Channel Jury, izvršni kreativni direktor Leo Burnett u Waršavi, Poljska, izjavio je:
Golden Drum festival je poznat po tome što okuplja ljude različitih kultura i promoviše njihovu genijalnost i kreativnost. Festival je od izuzetnog značaja za advertajzing industriju u ovom regionu. Ovakav događaj upravo postoji da otkrije i okupi nove advertajzing magove iz centralne Evrope. Golden Drum nam omogućava da nove, sveže ideje nađu svoj put.
Skoncentrišimo se na ljude i brendove koji su oko nas i uloge koje oni igraju u našim životima. U tome je suština advertajzing industrije i njene budućnosti. Hajde da se bavimo idejama koje zabavljaju ljude, inspirišu ih, čine njihov život zanimljivijim. Verujem da pravim promovisanjem, advertaizing industrija može samo da dobije na značaju u ovom delu evrope.
Michael Kutschinski – Predsednik Multi Channel Jury, director Oglivy&Mather, za Nemačku, izjavio je:
Zainteresovan sam da vidim kakve nam kreativne ideje nude ljudi iz ovoga regiona, Nove Evrope. Konstanta je promena, je jedna od čuvenih misli David Oglivija, kojom se ja vodim. Nova Evropa je mesto stalnih dešavanja, polje koje obiluje promenama i ja sam zainteresovan da upoznam najbolje od najboljih. Žiri posmatrajte kao prijatelje, ne kao klijente. Ne istačinjite sebe, već svoje ideje. Ovde smo da vidimo produkte vašega rada, nove kreativne zamisli. Želimo da nas kroz zabavu inspirišete vašim mislima i da nam se na taj način približite.
A. Film (television, cinema & online)
B. Press
C. Outdoor
D. Radio
E. Direktne komunikacije
F. Design brendova & Korporativni identitet brendova
G. Digital
H. Mobile
N. New ili innovative
Multi Channel kategorije
Q. Integralne kampanje
R. Direct marketing
S. Digitalne kampanje
T. Mobilne kampanje
U. Events
V. Odnosi sa javnošću
W.Inovativne kampanje
Golden Drum Festival pokriva region od preko 400 miliona ljudi iz 37 zemalja. Na Festivalu će biti dodeljeno 16 Grand Prix nagrada, zajedno sa:Golden Drum, Silver Drum, Golden Rose, Golden Net, Brand Grand Prix, Golden Watch, Virtuoso Awards i Tartini Award.
Sve informacije su vam dostupne na www.goldendrum.com ili borut.odlazek@goldendrum.com.