Na konferenciji za novinare održanoj danas ispred stadiona Marakana, predstavnici kompanije Carlsberg Srbija i brenda LAV, zvanično su uručili klupski autobus fudbalskom klubu Crvena Zvezda, predajući ključeve autobusa potpredsedniku skupštine FK CZ, Svetozaru Mijailoviću, i igračima prvog tima. Verni navijači Crvene Zvezde pomogli su da njihov omiljeni klub primi ovu vrednu nagradu učestvujući u nagradnom takmičenju LAV IGRA I STRAST.
„Imam veliku čast i zadovoljstvo da predam klupski autobus fudbalskom klubu Crvena Zvezda. Verujemo da je naša aktivacija LAV IGRA I STRAST donela mnogo toga dobrog, kako navijačima, tako i timu fudbalera Crvena Zvezda. Nadamo se da će naš doprinos služiti kao dodatni podsticaj timu da raste u budućnosti i bude još uspešniji,“ rekao je Andrej Beslać, Direktor prodaje kompanije Carlsberg Srbija.
Predsednik Skupštine FK Crvena zvezda Svetozar Mijailović zahvalio se kompaniji Carlsberg Srbija na akciji i poklonu koji će sigurno pospešiti funkcionisanje FK Crvena zvezda u narednom periodu.
“Hvala, pre svega, našim Zvezdaima što su pili Lav pivo i slali kodove, zahvaljujući čemu mi sada imamo klupski autobus koji će u potpunosti imati funkciju i u prvom timu i u Omladinskoj školi. Hvala i kompaniji “Carlsberg”, odnosno njihovom brendu “Lav” jer su prepoznali Crvenu zvezdu kao partnera u ovom važnom projektu. Nadam se da ćemo i u budućnosti imati još zajedničkih akcija koje uključuju pivo, fudbal i Crvenu zvezdu”, rekao je gospodin Mijailović.
Nakon konferencije za novinare, svi gosti su imali jedinstvenu priliku da se provozaju novim autobusom Crvene zvezde, zajedno sa Zvezdinim prvotimcima.
Baza jedinstvene nagradne igre LAV IGRA I STRAST, počela je u oktobru 2012. godine prikupljanjem kodova iz jedinstvenih otvarača LAV limenki, zajedno sa specijalno dizajniranim sajtom, a sve to praćeno aplikacijom za mobilne telefone. Kroz ove kanale svi učesnici su mogli da ostavljaju svoje kodove, menjaju ih za nagrade iz velikog nagradnog fonda, kao i da dobijaju informacije o interesantnim temama iz sveta fudbala. Kroz takmičenje je prikupljeno više od 500 000 kodova, a najodaniji takmičari osvojili su vredne nagrade.