Čak 61 odsto korisnika Fejsbuka s vremena na vreme “uzme pauzu” i isključi nalog na ovoj društvenoj mreži, rezultati su nedavnog istraživanja. Mnogi korisnici Fejsbuka, pogotovo oni u tinejdžerskim i 20-im godinama, sve više se pitaju kako da “pregaze” kroz beskrajne poruke, fotografije, lajkove ljudi koje ionako slabo poznaju i da li je Fejsbuk, konačno, izgubio smisao.
Govorkanja o smrti Fejsbuka, nikada ne prestaju, ali i on nikada ne nestaje. Istraživački centar interneta iz Amerike, nedavno je došao do rezultata da 61 odsto korisnika Fejsbuka s vremena na vreme isključi nalog. Kao razloge za gašenje naloga, bivši korisnici uglavom navode “previše ogovaranja i drame”, ali i da u svom danu ne nalaze vreme da posete svoj profil.
Ako se korisnici Fejsbuka isključe ili čak proveravaju svoje naloge ređe nego ranije, pad prihoda kompanije je neminovan. Kompanija koja zavisi od ciljnog oglašavanja i marketinga zabeležila je prihod od 5.1 milijarde dolara 2012. godine, i 3.7 milijarde dolara godinu dana ranije. Ali do sada, za svaku osobu koja Fejsbuk napusti, ovoj društvenoj zajednici se priključi nekoliko novih ljudi.
Fejsbuk ima milion korisnika širom sveta, a 618 miliona ljudi se uloguje svakog dana.
Izvor: 24sata