Ericsson i svetski poznati di-džej Avicii ostvarili su saradnju sa ciljem da prikažu na koji način umreženo društvo podstiče inovacije i transformacije poslovanja.

Avicii je mladi, progresivni umetnik koji se već oprobao u novim poljima stvaranja i distribucije muzike. Broj njegovih fanova je uz pomoć društvenih mreža za kratko vreme dosegao milionske cifre, a Forbs magazin ga je svrstao kao drugog najuticajnijeg muzičara na svetu koji je mlađi od 30 godina.

„Naše iskustvo u stvaranju i podršci za mobilne komunikacije, širokopojasne mreže i usluge u oblaku predstavlja odličan temelj za ovaj projekat. Verujemo da će se do 2018. protok mobilnog saobraćaja povećati za čak dvanaest puta u poređenju sa današnjim ciframa. Ako je suditi prema našim predviđanjima, najveći trendovi u ovoj godini biće online lokacije koje će korisnicima nuditi različite zabavne sadržaje sa elementima društvenih mreža ali i kolaboracija i kreativnost u urbanom okruženju koji su ključ razvoja umreženog društva“, izjavio je Arun Bikšesvaran, direktor marketinga u Ericssonu.










