Ericsson i svetski poznati di-džej Avicii ostvarili su saradnju sa ciljem da prikažu na koji način umreženo društvo podstiče inovacije i transformacije poslovanja.
Umreženo društvo je Ericssonova vizija sveta u kojem povezanost ljudi, gradova i stvari u realnom vremenu omogućava nove puteve za obavljanje poslova i pristup zabavnim sadržajima. Industrija zabave postigla je velike uspehe prisvajanjem novih poslovnih modela, a najbolji primer za ovu tvrdnju je digitalna distribucija muzike.
Avicii je mladi, progresivni umetnik koji se već oprobao u novim poljima stvaranja i distribucije muzike. Broj njegovih fanova je uz pomoć društvenih mreža za kratko vreme dosegao milionske cifre, a Forbs magazin ga je svrstao kao drugog najuticajnijeg muzičara na svetu koji je mlađi od 30 godina.
Projekat je zamišljen kao stvaranje „crowdsourced“ numere od elemenata koje će slati fanovi kompozitori širom sveta, a koje će Avicii na kraju da spoji u jedinstvenu pesmu. Projekat je počeo devetog januara, dok će finalna numera biti predstavljena 26. februara 2013. godine. „Oduševljen sam što će fanovi postati deo mog kreativnog procesa. Vodimo muzičku produkciju, distribuciju, a verovatno i izvođenje, ka jednom potpuno novom nivou,“ izjavio je poznati di-džej.
„Naše iskustvo u stvaranju i podršci za mobilne komunikacije, širokopojasne mreže i usluge u oblaku predstavlja odličan temelj za ovaj projekat. Verujemo da će se do 2018. protok mobilnog saobraćaja povećati za čak dvanaest puta u poređenju sa današnjim ciframa. Ako je suditi prema našim predviđanjima, najveći trendovi u ovoj godini biće online lokacije koje će korisnicima nuditi različite zabavne sadržaje sa elementima društvenih mreža ali i kolaboracija i kreativnost u urbanom okruženju koji su ključ razvoja umreženog društva“, izjavio je Arun Bikšesvaran, direktor marketinga u Ericssonu.