Prema istraživanjima kompanije Ericsson, personalizacija sadržaja je jedan od ključnih faktora uspeha u online svetu. Korisnici će se pre odlučiti za usluge operatora koji će im ponuditi personalizovane servise kao i interaktivnu kontrolu nad njima. Unapređivanje i optimizacija tih servisa, na jednoj strani, i omogućavanje korisnicima da sami kontrolišu njihovo korišćenje i tarifiranje, na drugoj strani, su od presudne važnosti za zadovoljstvo pretplatnika.

- Na korisničko iskustvo utiče nekoliko važnih segmenata kao što su kreiranje i pokretanje servisa, ali i njihovo tarifiranje. U online svetu korisnici sve više očekuju da mogu samostalno da biraju, pretplaćuju se i upravljaju željenim servisima na internetu. Omogućavanje pristupa tim uslugama sa bilo kojeg uređaja i platforme značajno će uvećati interakciju korisnika.
- Pokretanje inovacija započinje prihvatanjem promena navika korisnika, postepenom adaptacijom delova mreže, OSS (Operations Support Systems) i BSS (Business Support Systems) sistema i promenama u domenu tarifiranja.
- Ključ za povećanje efikasnosti u poslovanju je mogućnost da se u što kraćem roku personalizovani interaktivni servisi implementiraju i ponude korisnicima, kao i da se obezbedi njihova efikasna naplata.
Kao još jedna potvrda liderske pozicije na ovom polju, kompanija Ericsson je dobila prestižno Gartnerovo priznanje za svetskog lidera u kategoriji Telecom Operations Management. Prema izveštaju, Ericsson je na prvom mestu u OSS/BSS segmentu kao i na polju pružanja telekomunikacionih rešenja i servisa poslednje generacije.










