Kompanija Ericsson postigla je dogovor o kupovini Mediaroom rešenja kompanije Microsoft. Ova akvizicija će Ericssonu doneti poziciju tržišnog lidera u domenu IPTV distribucije sadržaja sa više od 25% tržišnog udela.
Procenjuje se da će globalno IPTV tržište dostići brojku od 76 miliona pretplatnika i 32 milijarde dolara prihoda do kraja 2013. godine, dok će se te cifre do kraja 2015. povećati na 105 miliona pretplatnika i 42 mijarde dolara ukupnih prihoda. Važnost distribucije video sadžaja će se povećavati sa većom zastupljenošću mobilnih LTE mreže, kao i porastom korisnika pametnih mobilnih uređaja.
Per Borgklint, viši potpredsednik kompanije Ericsson izjavio je: „Ericssonova vizija Umreženog društva predviđa više od 50 milijardi povezanih uređaja putem širokopojasne mreže, mobilnih mreža i usluga u oblaku. Sistemi za distribuciju video sadržaja imaće sličan uticaj na ponašanje potrošača kao što su to u svojim počecima imali i mobilni telefoni. Preuzimanje ovog rešenja od kompanije Microsoft, Ericssonu donosi više od 40 novih klijenata sa bazom od 11 miliona korisnika.“
Microsoftov Mediaroom je vodeća platforma za distribuciju video sadržaja koju koriste velike kompanije kao što su AT&T, Deutsche Telekom, Telefonica i Swisscom. Mediaroom usluge dostupne su u više od 22 miliona set top boksova širom američkog i azijskog kontinenta. Nakon završenja akvizicije, Mediaroom će postati sastavni deo Ericssonovog Business Unit Support Solutions sektora.