Friday, November 22, 2024
HomeBlueFoursquare u McDonald’s-u

Foursquare u McDonald’s-u

Kompanija McDonald’s u Srbiji od 1. aprila pokrenula je svoju  Foursquare platformu, a za svoje goste korisnike Foursquare pripremila je specijalne pogodnosti kroz posebne akcije na ovoj društvenoj mreži. Na eventu povodom promocije početka rada na Foursquare platformi, održanom u McDonald’s restoranu Bezistan o radu na ovoj platformi govorili  su Marina Trnavčanin ispre kompanije McDonald’s Srbija, Radomir Lale Marković (ITTV) i Goran Ocokoljić (MRM).

Foursquare je geolokacijska društvena mreža namenjena mobilnim platformama koja omogućava registrovanim korisnicima da se čekiraju (prijave) na određenim lokacijama, ali i da se na taj način povežu sa prijateljima, otkriju nova i interesantna mesta i uštede novac uz pomoć specijalnih ponuda. Za svaki check-in korisnik dobija poene, a ponekad i specijalne bedževe. Foursquare aplikacija se može koristiti na svim poznatijim operativnim sistemima za pametne mobilne telefone.

Kompaniju Foursquare su 2007.godine osnovali Denis Crowley i Naveen Selvadurai, a sama usluga danas već više nego popularnog servisa inicijalno je predstavljena u martu 2009. godine.

Korisnici prilikom svakog čekiranja mogu da odluče da li žele da podele svoju trenutnu lokaciju sa prijateljima na Twitteru i/ili Facebook-u. Svako čekiranje donosi određen broj bodova, što omogućava i svojevrsno takmičenje na nedeljnom nivou u koje su uključeni svi njegovi prijatelji u kome je cilj da se jednostavno čekiranjima na različitim lokacijama sakupi što veći broj poena. Pojedina čekiranja korisniku donose i bedževe – neki se osvajaju na jednostavan način, dok je za druge potrebno ispuniti daleko komplikovanije zahteve. Veoma važna funkcija Foursquare mreže je mogućnost svakog od korisnika da postane Mayor (Gradonačelnik) neke određene lokacije, što se određuje na osnovu broja čekiranja u prethodnih 60 dana.

Korisnici mogu da naprave liste omiljenih lokacija koje žele da posete ili koje su već posetili, kao i da ih predlažu svojim prijateljima na ovoj društvenoj mreži. Uz to, svakome je dostupna i mogućnost komentarisanja lokacije na kojoj se trenutno nalazi.

Sem ovoga, kompanije mogu korisnicima koji koriste ovaj servis ponuditii specijalne pogodnosti (Specials) nakon ispunjavanja određenih uslova, što se može realizovati kroz poklone ili popuste za dalje korišćenje usluga te kompanije. Posebne pogodnosti su obično dostupne korisnicima koji imaju titulu Mayor-a, čime kompanija izlazi u susret svojim najvernijim korisnicima.

Trenutno u svetu postoji više od 15 miliona korisnika ove usluge, a svakodnevno se beleži preko milion čekiranja. 50% korisnika je izvan teritorije Amerike, dok servis trenutno ima podršku za više od 10 svetskih jezika. Više od 750 hiljada kompanija koristi Foursquare u poslovne svrhe.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja