Kingston Technology Company Inc. je i u ovoj godini zadržao lidersku poziciju na domaćem tržištu memorijskih proizvoda sa većinskim tržišnim udelom u svim kategorijama, rezultati su istraživanja analitičke kompanije u ICT oblasti – Mineco. Na osnovu pokazatelja prodaje iz prva tri meseca tekuće godine, kojima su obuhvaćene najveće kompanije u proizvodnji DRAM memorijskih modula, USB i SD fleš memorija, Kingston vodi sa preko 50 odsto učešća, dok je u kategoriji internih SSD diskova i dalje u prednosti sa preko 40 odsto učešća.
Analizom su, pored Kingstona, obuhvaćeni i svi ostali proizvođači memorijskih proizvoda prisutnih na domaćem tržištu. Kao parametar su uzeti rezultati prodaje svih domaćih uvoznika IT opreme u periodu od 01. januara do 31. marta 2015. godine.
Tako su Kingston memorijski moduli, pokrili 58,3% tržišta, dok je kategorija USB memorije prvi konkurent sa nešto većim procentom od 58,7 odsto.
Kingstonove SD i SDC memorijske kartice su u ubedljivom liderstvu u odnosu na druge proizvođače sa oko 60% odsto udela. Ove kategorija proizvoda zabeležila je i najveći rast u odnosu na poslednji kvartal 2014. godine, kada je taj procenat bio na 56,2%. Jedina grupa memorijskih proizvoda čiji procenat ide ispod polovine tržišnog udela je interni SSD, koji sa 44,9 odsto i dalje pozicionira Kingston na mesto ubedljivog lidera sa duplo boljim rezultatom od prvog sledećeg konkurenta na listi.
Kingston Technology Company Inc. je od početka 2015. godine predstavio 11 novih proizvoda među kojima je po jedna memorija i SD memorija, četiri USB i tri SD memorije.