Apple i Samsung isplivali su kao dva najdominantnija igrača u ratovima smartfona. Međutim, svaka kompanija je onoliko kul koliko su i osobe koje kupuju njene proizvode. Koja od ove dve kompanije ima bolje korisnike?
Kompanija nazvana Likester pratila je preko 1.2 milijarde lajkova na Facebooku koje su dale desetine miliona korisnika. Likester je posebnu pažnju obratio na lajkove na zvaničnim Facebook stranicama ova dva proizvođača. Likester je pokušao da otkrije da li se korisnici Applea i Sasmunga zaista toliko razlikuju koliko bi kompanije volele.
Pogledajte rezultate:
- Apple ima veliki broj fanova u Brazilu, njih 8.853.589 tačnije. Uglavnom su u pitanju muškarci Samsungovi fanovi su uglavnom žene iz Amerike. Najveći broj fanova, njih 22.729.575, dolazi iz Amerike i u pitanju su uglavnom žene – 51 odsto.
- Fanovi Applea vole Simpsonove više od bilo koje druge serije. Simpsonovi na Facebooku imaju 62.231.072 lajka, a broj lajkova koji se preklapa sa Appleovim korisnicima iznosi 13.590 fanova. Na drugom i trećem mestu nalaze se Dva i po muškarca i Teorija Velikog praska. Samsungovi fanovi ipak više vole seriju „Family Guy“. Ova serija ima ukupno 51.418.543 lajka, a broj Samsungovih fanova koji je lajkovao ovu seriju iznosi 21.855 osoba.
- Apple fanovi vole Koka kolu sa ukupno 12.582 osobe koje su lajkovale i Apple i Koka kola Facebook stranicu. Samsungovi korisnici preferiraju Starbucks, njih 17.649.
- Kada je muzika u pitanju, osobe koje nose neki od Samsungovih telefona sigurno slušaju Eminema, Lil Wayena, Drakea, Rijanu ili Majkla Džeksona. Međutim, Apple fanovi više vole Adele.
- Apple fanovi zaista vole Harija Potera dok se Samsungovci najviše skupljaju na stranici animiranog filma Priča o igračkama.
- Ono što je iznenađujuće, jeste činjenica da Samsungovi fanovi više vole iTunes od Apple korisnika.
- Ono što će većinu sigurno zbuniti jeste da se Samsungovi korisnici ugledaju na Niki Minaž a Appleovi na Mister Bina.
- Victoria’s Secret je najpopularnija robna marka kod obe grupe korisnika.
Izvor: B92