Friday, November 22, 2024
HomeBlueLAV - igra i strast

LAV – igra i strast

Na konferenciji za medije održanoj danas u hotelu Crowne Plaza, LAV brend zvanično je nagradio fudbalske klubove Partizan i Crvena zvezda, označivši time kraj aktivacije „LAV IGRA I STRAST“, pokrenute krajem 2012. godine. Veći deo stolica već je postavljen na stadionu Partizana, dok će isporuka autobusa Crvenoj zvezdi biti izvršena do kraja maja.

Tokom konferencije, predstavnici medija imali su priliku da pogledaju specijalni film u kom je prikazano kako teku pripreme ovih značajnih nagrada. Po prvi put, večiti rivali bili su “na istoj strani”, kada su kapiteni Nenad Milijaš i Saša Ilić primili makete ključa Zvezdinog autobusa i Partizanovog stadiona sa novim crno belim stolicama. Verni fanovi oba kluba svojim učešćem u takmičenju „LAV IGRA I STRAST“ pomogli su svojim omiljenim klubovima da osvoje ove vredne nagrade.

 
„Danas sam imao veliku čast da, u ime brenda LAV, uručim legendarnim klubovima Crvena zvezda i Partizan nagrade koje su rezultat aktivacije „LAV IGRA I STRAST“. Nadamo se da će ovo biti veliki doprinos, kako igračima, tako i fanovima, koji će im pomoći da nastave da napreduju u budućnosti i postanu još uspešniji”, izjavio je Andre Jacques, Direktor za marketing i komunikacije kompanije Carlsberg Srbija Grupa.

“Potpuno sam fascinirana organizacijom današnjeg događaja. U ime svih struktura FK Partizan moram da se zahvalim LAV-u na sjajnoj aktivaciji “LAV IGRA I STRAST”, koja nam je donela najsjajniju nagradu, a to su crno-bele stolice u našem hramu fudbala. Posebno želim da se zahvalim svim našim navijačima, fanovima, našem dvanaestom igraču na terenu, koji su pili LAV pivo, učestvovali u nagradnoj igri i doprineli ovoj sjajnoj nagradi. Uz LAV pivo, kvalitetan fudbal i crno-bele stolice do novih titula”, izjavila je Snežana Filipović, Direktorka marketinga FK Partizan.

„U danima u kojima fudbalski klub Crvena zvezda slavi svoj 69. rođendan, i u sezoni u kojoj se navršilo 50 godina od izgradnje našeg najvećeg stadiona, veliko mi je zadovoljstvo da u našem pulu sponzora imamo isto tako uspešne i poznate kompanije, kao što je Carlsberg Srbija, odnosno Lav. Retke su firme koje ulažu u srpski fudbal. Lav to čini već punih deset godina i zbog toga zaslužuje veliko poštovanje. Njihov doprinos razvoju našeg najpopularnije sporta je ogroman, o čemu svedoči i današnja svečanost. Kompanija Carlsberg Srbija pokazuje da ima izuzetno razvijen stepen društveno-socijalne odgovornosti i upravo je to jedna od najvećih spona između našeg kluba i LAV-a“, izjavio je Goran Broćić, Direktor marketinga FK Crvena zvezda.
 
Nagradni konkursLAV IGRA I STRAST“ koji je zvanično počeo 1. oktobra 2012. godine, bazirao se na prikupljanju kodova sa otvarača LAV promotivnih limenki i specijalno kreiranom sajtu, kasnije i mobilnoj aplikaciji. Preko njih su svi učesnici mogli da unose svoje kodove, menjaju ih za nagrade iz bogatog nagradnog fonda i informišu se o svim zanimljivostima iz sveta fudbala. Putem konkursa prikupljeno je više od 600.000 kodova, a najverniji učesnici osvojili su vredne nagrade.

Uručenje nagrada podržali su poznati glumci i strastveni fanovi klubova Crvena zvezda i Partizan, Bane Trifunović i Bojan Perić, koji su bili u ulozi moderatora na današnoj konferenciji za medije.

UrbanStandard
UrbanStandard
Urban Standard, grupa entuzisata sa ciljem da prenesu neke od interesantnih vesti iz URBANE kulture. Sa osvrtom na muziku, it, ali i zivot oko nas.
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja