Friday, November 22, 2024
HomeBlueLAV podelio doživotne karte navijačima Partizana

LAV podelio doživotne karte navijačima Partizana

Na današnjoj konferenciji za novinare organizovanoj u press centru Stadiona Partizana, LAV je zvanično podelio doživotne karte navijačima Partizana – Saši Živkoviću, Srđanu Pandurovu, Nenadu Ivanovu i Goranu Nistoru koji su ovu izuzetno vrednu nagradu dobili učešćem u nagradnom konkursu LAV Igra i Strast. Srećnim dobitnicima je nagradu, koja se prvi put dodeljuje u Srbiji, uručio fudbaler Partizana Saša Marković.    


LAV Igra i Strastje nagradni konkurs koji je startovao još 1. oktobra prošle godine. Baziran je na prikupljanju kodova sa otvarača LAV promotivnih limenki i specijalno kreiranom sajtu, kasnije i mobilnoj aplikaciji, preko koje svi učesnici upisuju kodove, menjaju ih za vredne nagrade ali se i informišu o svim zanimljivostima iz sveta fudbala.Putem konkursa je do sada prikupljeno oko pola miliona kodova, a završetak akcije planiran je za 31. avgust.
„LAV se već godinama smatra jednim od najznačajnijih i najvećih prijatelja fudbala u Srbiji – takozvanim12. igračem na terenu. Tako je i konkurs „LAV Igra i Strast“  osmišljen sa željomda animira sve strastvene ljubitelje fudbala i LAV piva, pružajući im mogućnost da osvoje sjajne nagrade, ali i neponovljiva fudbalska iskustva – kakva su putovanja na neke od najvećih evropskih derbija.
Svakako najznačajnije nagrade za navijače Partizana predstavljaju doživotne ulaznice za sve domaće utakmice, koje je dobilo osam učesnika našeg nagradnog konkursa. Oni su svojim trudom i zalaganjem zaslužili pravo da doživotno bodre svoj voljeni klub. 
Ovom prilikom pozivamo sve navijače Partizana, koji to još uvek nisu, da se registruju na sajtu lavigraistrast.com i da, obzirom da konkurs lagano ulazi u svoj finiš, ne propuste priliku da osvoje sjajne nagrade, kao što su npr. dresovi Partizana ili sezonske karte za novu sezonuizjavio je Igor Janković, brend menadžer kompanije Carlsberg Srbija.
Podvlačimo da navijači Partizana samim učešćem u ovom konkursu pomažu da njihov stadion, poznati „hram fudbala“, dobije nove stolice crno-bele boje. Za sada je prikupljeno oko 60% potrebnih sredstava od prodaje limenki a predstavnik kompanije Carlsberg je svečano izjavio da će, uz malo sportske sreće i umeća, navijači Partizana dočekati evropsko proleće na novim crno-belim stolicama.
 

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja