Nekada se mislilo da će hotel osigurati vernost putnika ako ispuni dobro poznate preduslove: sjajnu lokaciju, čiste sobe, ukusnu hranu i ljubazno osoblje. Ali, ti su dani prošlost.
Putnici 21. veka potkovani tehnološkim znanjem sada mogu da proveravaju kakvi su uslovi na plaži preko veb kamere, navikli su na enterijere koje su redili poznati dizajneri i očekuju da konsijerž bude brži od Googlea.
Sticanje njihove vernosti je vraški težak posao. Kao posledica toga, hoteli stalno poboljšavaju svoju ponudu: jedni uvođenjem hi-tech gedžeta, drugi pompeznim nameštajem, treći personalizovanim uslugama ili intimnim sitnicama ne bi li vam se dodvorili. Neki su, međutim, otišli predaleko u svojoj prekomernoj želji da namame goste. Evo liste 10 najbesmislenijih hotelskih usluga.
Kabane
- Na hotelskim plažama širom sveta kabane su mesto gde možete biti blizu vode ali zaštićeni „u kućici” od sunca. Sada su ova platnena skloništa postala mini VIP sobe noćnih klubova sa non-stop dostupnim pićem i hranom. Oni najluksuzniji čak nude i Wi-Fi i plazma televizore.
Podvodni zvučnici
- Puritanci bi rekli – bazeni su za plivanje, noćni klubovi za igranje. Da li zvučnici u bazenu trebaju ikom osim onima koji treniraju sinhrono plivanje?
Posteljina od najfinijih vlakana
- Najveći hit u industriji posteljine je kvalitet materijala, tačnije broj utkanih vlakana po kvadratnom santimetru (thread count). Međutim, to vam je kao i zaštitni faktor: kad dođete do određenog broja, ne treba vam više od toga. Najbolji čaršavi imaju oko 70 niti po kvadratnom santimetru. Sve preko toga nije niti prijatnije ni luksuznije.
Meniji sa jastucima
- Dobri hoteli uvek su nudili kvalitetne pernate jastuke i alterantivne od sunđera za one koji su alergični. Osim ukoliko ne odsednete u hotelu koji ima i jastuke na svom „jelovniku”: jastuke od tempura, punjene lavandom i heljdom ili duguljaste jastuke koje možete da „obgrlite” nogama ako ne volite da spavate sami.
Poezija u krevetu
- Čokoladica na jastuku je simpatičan gest. Kartica sa sutrašnjom vremenskom prognozom i menijem za doručak je lep znak pažnje. Ali pesma na jastuku je možda i korak previše. Neki hoteli, međutim, upravo to nude svojim gostima.
Batleri sa titulama
- Nismo svi rođeni sa titualama, ali neki hoteli kao da su se poigrali sa dvorskim pravilnikom kad su osmišljavali nova radna mesta. Neki nude superspecijalizovano osoblje: e-batlere, BBQ batlere, batlere za čizme, batlere za naočare… Šta je sledeće? Batleri za nanošenje kreme za sunčanje sa određenim zaštitinim faktorom na vaš nos?
Providna kupatila
- U želji da od običnog kupatila naprave luksuzne spa salone neki hoteli su baš preterali – stavljanjem kade nasred sobe ili ubacivanjem staklene kabine za tuširanje. Što je okej ako delite sobu sa partnerom, ali šta ako ste na poslovnom putu?
Aromaterapije i terapije bojom
- Svi volimo sobe koje mirišu na čisto i sveže, ali neki hoteli puštaju mirise i kroz instalacione cevi. Drugi su preterali sa sprovođenjem hromaterapije – šarenim osvetljenjem za bolje raspoloženje. Da li zaista iko veruje da će se podmladiti ako se okupa pod ljubičastim osvetljenjem?
Sve za kućne ljubimce
- Pre mnogo godina samo najjeftiniji i najluksuzniji hoteli dopuštali su odsedanje sa kućnim ljubimcima. Sada su hoteli „dozvoljeni za ljubimce” postali „opsednuti ljubimcima” i otišli daleko od obične ponude u vidu posude za vodu i usluga šetanja. Oni nude posebno osoblje za vašeg ljubimca, igračke, slatkiše, menije za obrok u sobi, čak i spa tertmane sa sve pedikirom, masažom i friziranjem.
Ogromni kreveti
- Naravno, dobar san je ključan za goste, ali „obični” kreveti više nisu u modi. Neki hoteli su preterali u želji da istaknu dizajn na prvo mesto, pa njihovi kreveti sa nadglavljima velikim poput bilborda ili vrtoglavim platformama i oštrim ivicama mogu i da vas povrede.
Izvor: B92