Nemački Inovacioni centar Švalbah, lociran veoma blizu Frankfurta je mesto gde nauka koja stoji iza Always uložaka može biti shvaćena. Preko 350 zaposlenih radi na studijama i istraživanjima da bi razumeli žensku praksu, navike, definisali njihove potrebe i u skladu sa tim identifikovali i razvili tehnologiju da bi se zadovoljile potrebe potrošača. Oni proizvode inovativne uloške koji osnažuju žene da žive život u svom punom potencijalu.
Ulošci imaju inspirativnu priču razvoja – od pamučnih i uložaka koji se peru od ranih 20-ih do 1983. kada je mrežasti gornji sloj prvi put predstavljen u Minesoti. Razvoj je bio brz i dve godine kasnije uložak sa krilcima je bio lansiran. Danas je Always br.1 brend za zaštitu žena globalno, dostupan u 109 zemalja , koji služi 1,5 milijardi devojaka i žena. Always Ultra Pad ima novi gornji sloj, unapređeno jezgro i novi dizajn.
Iza Always Ultra uložaka su brojne studije i istraživanja navika i potreba modernih žena koje su pokazale da one žele da uživaju u svakom trenutku njihovog života bez ograničenja. On su aktivnije nego ikad i u potpunosti okrenute naopačke sa svim stvarima koje imaju da obave. Žene nemaju vremena da uspore tokom njihovih ciklusa, tako da im je potrebna zaštita da bi zadržale aktivan životni stil.
Ovo je trenutak kada nastupa Always Ultra. Dizajniran za modernu ženu – to je uložak koji odgovara dnevnim životnim izazovima bez obzira na to šta nameravate. Iz svakog ugla, čak i naopačke, Always Ultra ulošci vam pružaju komfor i zaštitu. Svi ulošci u Always Ultra asortimanu imaju uložak nalik na pamuk, mekan pri dodiru, koji ima više jastučića i bolje fleksibilno prijanjanje. Zahvaljujući superiornoj zaštiti od curenja Always-a Ultra, možete iskusiti život iz drugačije perspektive, čak i naopačke.
Žene mogu da računaju na ovaj uložak i da nastave sa svojim svakodnevnim obavezama.