16. Ubacite opt-in formu na svaku stranicu vašeg sajta.
17. Iskačući prozori – kada neko poželi da napusti vaš sajt iskoči prozor sa porukom da unesu email adresu.
18. Uključite link: “prosledi prijatelju” u vašim emailovima
19. Uključite “prosledi prijatelju” na svakoj stranici vašeg sajta.
20. Napravite zajednicu, recite posetiocima da mogu da komuniciraju sa vama i napravite prijavnu formu.
21. Napravite ponudu i naglasite popust isključivo za ponude koje su pristigle putem emaila.
22. Telemarketing- ako imate sagovornika na vezi, ne prekidajte, sve dok ne ponudite osobi da se prijavi na e-novosti.
23. Postavite fishbowl (cela grupa učestvuje u konverzaciji) na vašem štandu, i dajte nedeljne nagrade – zatim to objavite u novostima. Dodajte svakog ko ostavi svoju kartu na listu novosti.
24. Ubacite on-opt email formu u vaš email, za one koji su dobili email kao prosleđenu poruku.
25. Sajmovi – prikupite vizit karte i ubacite ih u vašu bazu podataka. Pitajte za dozvolu da im pošaljete email.
26. Koristite Facebook – kreirajte grupu i onda pozovite ljude. S vremena na vreme postavite link da se članovi prijave za bilten.
27. Koristite Facebook – postavite linkove iz vašeg biltena na strani Linkova, kako bi bili dostupni široj masi
28. Koristite Facebook – ubacite opt-in formu na vašoj facebook stranici
29. Koristite Twitter – Tvitujte vaš link svaki put kad se ulogujete