Danas, na konferenciji proizvođača video Igara (Game Developer Conference) u San Francisku, AMD je najavio inicijativu za pružanje najboljeg mogućeg iskustva VS, za korisnike i proizvođače putem novih AMD tehnologija i partnerstava. Prvi rezultat ove AMD inicijative je LiquidVR, skup inovativnih tehnologija fokusiran na omogućavanje razvoja izuzetnog sadržaja VS za AMD hardver, unapređeni komfor u aplikacijama VS putem iskorišćavanja visokih performansi, i „plug-and-play“ kompatibilnosti sa naočarima za VS. Dolazeći LiquidVR SDK čini veliki broj tehnologija dostupnim, što pomaže u rešavanju problema sa sadržajem, komforom i kompatibilnošću, a njihovo rešavanje čini industriju jedan ogromni korak bližom stvarnoj prisutnosti u VS, u svim igrama, aplikacijama i iskustvima.
U virtuelnoj stvarnosti, koncept „prisutnosti“ se opisuje kao osećaj stvarne, fizičke, prisutnosti u simuliranom, nefizičkom svetu, na takav način koji korisniku pruža osećaj potpune uronjen u taj svet. Ključna prepreka za postizanje „prisutnosti“ je rešavanje problema kašnjenja od-pokreta-do-fotona, vremena koje protekne od momenta kada korisnik pomeri glavu do momenta kada on ili ona vide novu sliku koja oslikava novu poziciju. Smanjivanje kašnjenja od-pokreta-do-fotona je od kritične važnosti za postizanje i „prisutnosti“ i komfora, dva ključna elementa izuzetne VS.
Smanjenje kašnjenja uključuje celokupan proces obrade, od GPU-a, do aplikacije, i tehnologije displeja u naočarima za VS. AMD GPU softverski i hardverski podsistemi su značajan deo u jednačini unapređenja kašnjenja, i sa LiquidVR Tehnologijom, AMD pomaže u rešavanju problema, tako što proizvođačima i kreatorima sadržaja pruža glatko, tečnosti-nalik, kretanje i odzivnost, za kreiranje stvarnog prisustva u okruženjima VS pokretanih AMD hardverom.
„Postizanje prisutnosti u virtuelnom svetu i dalje predstavlja jedan od najvažnijih elemenata za ostvarivanje sjajne VS,“ kaže Brendan Iribe, CEO Oculus-a. „Veoma smo uzbuđeni što sarađujemo sa AMD-om na rešavanju njihovog dela u jednačini kašnjenja, uvođenju podrške za nove sposobnosti poput asinhronog vremena zakrivljenja i kasnog fiksiranja, i unapređenja u kompatibilnosti koja garantuju da će Oculus-ovi korisnici imati sjajno iskustvo na AMD hardveru.“
„Sadržaj, komfor, i kompatibilnost su osnova našeg fokusa za VS u AMD-u i sa današnjim predstavljanjem naše LiquidVR™ Tehnologije mi činimo velike korake u sve tri oblasti. Sa LiquidVR Tehnologijom mi sarađujemo sa celokupnim ekosistemom VS kako bi smo kreirali rešenja za neke od najtežih izazova u VS, i kreatorima VS pružimo ključeve za razvoj sadržaja VS kako bi bili u stanju da kreiraju izuzetna nova iskustva,“ kaže Raja Koduri, korporativni potpredsednik, Vizuelnog Računarstva, u AMD-u. „AMD će nastaviti blisku saradnju sa celokupnim ekosistemom VS, kako bi doneli nove LiquidVR tehnologije koje će pomoći da virtualni svet izgleda što sličnije stvarnom.”