1. Obećanje vaše kompanije

Od trenutka kada potrošač poseti veb lokaciju vašeg biznisa, on ili ona treba tačno da znaju šta vaša kompanija radi. U suštini morate da donesete obećanje. Na primer, ako koristite prodavnicu sekundarne odeće, onda bi dobro obećanje bilo nešto u skladu sa: “Prvoklasna odeća po pristupačnim cenama.” Sa tom izjavom naglašenom na početnoj stranici, potrošači će tačno znati šta mogu očekivati kroz ostatak sajta.

 

2. Video ili galerija slika

Ne trebaju vam profesionalni režiseri, glumci ili urednici da napravite jednostavan video koji jasno prikazuje za šta se vaša kompanija zalaže. Video ili lepa galerija slika pružaju jasnije razumevanje vašeg poslovanja umesto jednostavnog teksta na stranici. Ovo je vaša prilika da informišete ljude o priči o vašem poslu i kako ste stigli tamo gde ste danas. Pored toga, kreiranje video zapisa omogućava vam veće prisustvo na određenim društvenim medijskim platformama, kao što su Instagram i Youtube.

3. Novi sadržaj

Kada kreirate veb stranicu, ne želite da ona stagnira dugo vremena. Morate stalno ažurirati sajt novim sadržajem, tako da potrošači imaju razloga za povratak. Ovo je sve deo efikasne SEO strategije. Možete da promenite informacije na početnoj stranici tako što ćete se povezati sa vestima sa društvenih medija koji se ažuriraju svakodnevno. Preporučuje se i kompanijama da održavaju blog koji se ažurira najmanje jednom nedeljno. Svež sadržaj takođe vam daje više veza za objavljivanje na društvenim medijima.

digitalni marketing

4. Detaljne osnovne usluge

Početna stranica u suštini služi kao ulazna vrata vašem poslu, gde želite da prikažete osnovne informacije o uslugama vašeg biznisa. Ne treba vam puno detalja o svakoj vašoj usluzi na početnoj stranici. Međutim, trebalo bi da uključite veze na početnoj stranici koja će potrošače usmeravati na više informacija o svakoj od tih delatnosti. Ne samo da će ovo popuniti ukupnost vaše veb stranice, već daje vašoj veb lokaciji više SEO vrednosti.

5. Elementi koji grade poverenje

Potrošači imaju puno opcija kada su u pitanju usluge i proizvodi koje kupuju. Zbog toga morate da navedete razlog zašto bi trebali izabrati baš vas medju mnogima . Za mnoge male veb stranice, to podrazumeva uključivanje stranice ispunjene sa utiscima korisnika vaših usluga. Takođe možete uključiti linkove na stranicu društvenih mreža vaše kompanije, profila na poslovnim direktorijumima ako ih imate . Na kraju, samo želite pružiti dokaz da možete učiniti ono što kažete da možete učiniti.

web prodavnica

6. Poziv na akciju

Nakon što potrošači neko vreme pregledaju vaše veb stranice, morate ih navesti da stupe u kontakt sa vama. Vaša veb lokacija može dati kupcima moć da kupe proizvode ili uslugu online ili u zavisnosti od vašeg poslovanja, možda ćete želeti da potrošači zakazuju konsultacije s vama. U svakom slučaju, na svakoj stranici morate da budete jasni. Ako želite da uključite blog, tada kraj svakog posta na blogu može uključiti kratak poziv za akciju.

Pogledajte svoju veb stranicu malog preduzeća kako stoji sada. Verovatno ćete shvatiti da postoji nekoliko stvari koje možete učiniti bolje. Možda će potrajati malo vremena i truda, ali će svakako nagrada biti vrlo vredna.