Kada se festival završi, i pre nego što krenemo u pripremu narednog festivala, mi razmenimo emocije, saberemo utiske ali još nešto…. Pre kratkog odmora, evo nekoliko brojki vezanih za ovogodišnje izdanje EXIT R:Evolucije.
- EXIT festival 2013 spremao se 225 dana u godini, sa koncertom CeeLo Greena u Novom Sadu trajao je 6 noći, i oko 65 sati.
- Ostvarena je poseta od preko 200.000 ljudi, koji su stigli iz čak 60 država sa 6 kontinenata, i koji su pričali na preko 40 jezika.
- Najmlađi posetilac imao je 18 meseci, a najstariji 72 godine.
- Akreditovano je oko 2000 izvođača koji su odsvirali preko 500 sati muzičkog programa i preko 10.000 pesama.
- Bend The Prodigy je i ove godine zadržao rekord za najposećeniji koncert na kome je bilo preko 35.000 ljudi.
- Sve ovo jednog prosečnog posetioca koštalo je 77 dinara po satu.
- Više od 5.000 ljudi iz organizacije su dali sve od sebe da ovogodišnji festival bude jedan od najboljih do sada.
- Preko 400 volontera su bili deo tima, a preko 100 organizacija i firmi su bile uključene u realizaciju festivala.
- Na društvenim mrežama okupili smo ceo jedan grad – oko 300.000 ljudi, zvanična facebook stranica broji 218.000 fanova, dok Twitteraša ima oko 30.000.
- Naš sajt exitfest.org pogledalo je dovoljno ljudi koji mogu da čine državu poput Irske, 4.500.000, a fotografije na Flickeru su pogledane onoliko puta koliko muzej u Vatikanu godišnje ima posetilaca, oko 5.000.000.
- Kada se na to dodaju pregledi na zvaničnoj Youtube stranici, oko 4.000.000, dolazimo da je EXIT preko interneta slušan i gledan oko 15.000.000 puta.
- U jednom minutu prošlo je preko 300 ljudi kroz kapije festivala, a za ovih 13 godina EXIT festival posetilo je preko 2.500.000 ljudi!
- Sa festivala izveštavalo je preko 700 akreditovanih novinara iz 40 zemalja sveta a zajedno sa ovim saopštenjem napisali smo preko 230 tekstova za medije.
- Na svim ovim medijima, Petrovaradinska tvrđava, Novi Sad i Srbija, čulo se preko 10.000 puta.
Promocija Exit festivala i Srbije rađena je u 20 država sveta na 4 kontinenta, čineći ga jednim od retkih domaćih brendova sa tako rasprostranjenom internacionalnom kampanjom.
Hvala vam na pažnji, podršci i veri, vidimo se 2014. spremni da obaramo nove rekorde i stvaramo još lepša sećanja. Do tada, pogledajte video sa upečatljivim momentima sa ovogodišnjeg festivala.
MI SMO EXIT R:EVOLUCIJA!