Kompanija Carlsberg, oficijalni sponzor takmičenja UEFA EURO 2012, sa ponosom objavljuje da je legendarni golman danske reprezentacije i Manchester United-a, Peter Schmeichel, postao globalni ambasador Carlsbergove UEFA EURO 2012 kampanje.
Jørgen Buhl Rasmussen, Predsednik Carlsberg Grupacije, sa radošću je prokomentarisao ovu vest:
“Ovo je fantastična prilika za nas i mogu reći da smo oduševljeni što imamo Petera u našem timu. Ne samo da je on igrao fudbal u zemljama u kojima Carlsberg ima najveće tržište, u Danskoj i Velikoj Britaniji, već je i popularna ličnost na svim ključnim Carlsberg-ovim tržištima u Evropi i Aziji. Zato smo sigurni da će nam Peter pomoći da realizujemo još jednu veoma uspešnu UEFA EURO kampanju.”
Kao ambasador Carlsberg Grupacije, Schmeichel će biti aktivno uključen u mnoge programe kompanije, uključujući i korespondenciju sa fudbalskim fanovima putem Carlsberg facebook kampanje, Fun Challenge, gde će fanovima biti data šansa da budu deo UEFA EURO 2012 i prezentuju nagradu “Carlsberg Man of the Match” u finalu takmičenja. Peter će takođe biti aktivno angažovan u sve Carlsberg-ove medijske događaje tokom turnira.
I sam Peter Schmeichel zadovoljan je predstojećom saradnjom:
“Oduševljen sam što ću biti ambasador Carlsberg-a, koji ima tako snažnu konekciju sa evropskim fubalom. Pored toga, Carlsberg je i jedan od razloga zašto sam ja dobio šansu da igram fudbal. Kada sam odrastao, sanjao sam da igram i za moj nacionalni tim i za Manchester United.. U to vreme, 1970. godine, Carlsberg je već počeo da investira i podržava danski fudbal i to je stvorilo prilike za ljude kao što sam ja da se uključe u ovu božanstvenu igru. Kako je sponzorisao Evropsko fudbalsko prvenstvo više od 20 godina, Carlsberg ima fantastično iskustvo i pokazuje veliku posvećenost fanovima, navijačima i ljubiteljima fudbala i ja sam radostan što imam ulogu u svemu tome!”
Šansa za navijače
Na predstojećem turniru, Carlsberg svim navijačima pruža šansu da budu deo takmičenja UEFA EURO 2012 i lično prožive uzbuđenje koje donosi veliko takmičenje tog ranga. Od sada pa do sredine maja 2012., navijači mogu da posete sajt www.facebook.com/Carlsberg, “lajkuju” stranu i preuzmu seriju izazova i zadataka kako bi dokazali svoju želju da idu na turnir. Svaki uspešno završen zadatak biće nagrađen virtuelnim Carlsberg Fan Challenge trofejem. Što se više trofeja sakupi, veće će biti šanse da se osvoje karte u mesečnim takmičenjima. Zatim, kako se turnir približava, u februaru 2012, oni sa najviše trofeja nadmetaće se kako bi dobili šansu da budu deo istorije i prezentuju nagradu Carlsberg Man of the Match u finalu UEFA EURO 2012. Izazovi će zahtevati kombinaciju fudbalskog znanja i strasti prema UEFA EURO turniru.
Carlsberg-ova duga tradicija posvećnosti fudbalu
Carlsberg je jedan od najodanijih sponzora evropskog fudbalskog prvenstva počev od 1988. godine i službeni je partner UEFA EURO 2012. Brend neguje dugu tradiciju podržavanja fudbala kroz velika globalna sponzorstva državnih reprezentacija i nacionalnih takmičenja. Carlsberg je od 1970. bio prvi komercijalni sponzor reprhttp://www.urbanstandard.rs/wp-admin/post-new.phpezentacije Danske i nacionalne lige. Ovo sponzorsvo se održalo do danas, zajedno sa sponzorstvom reperezentacija Engleske, Irske i Srbije.
Carlsberg širom sveta podržava i klupski fudbal, uključujući dugogodišnju saradnju sa fudbalskim klubom Liverpul, nedavno najavljen ugovor sa Arsenalom Tottenham Hotspurom (Engleska), zatim FK Copenhagen, OB-Odense (Danska), Hamburg SV, Hertha Berlin, FK St. Pauli (Nemačka), FK Porto (Portugalija) i mnoge druge.