Friday, November 22, 2024
HomeBlueP&G Future Fabrics Berlin

P&G Future Fabrics Berlin

U četvrtak 13. novembra 2014, Globalni modni konsultant kompanije P&G, Džajls Dikon, ekskluzivno je otkrio svoje najnovije kolekcije garderobe pogodne za mašinsko pranje na P&G Future Fabrics događaju – ‘Dress for Yes’ kolekciju za Lenor i ‘A range’ za Ariel.

Dikon je prokomentarisao: “Nakon godinu dana saradnje sa P&G Fabric Care uvideo sam njihove prednosti u pogledu nege tkanina. Proveo sam mnogo vremena sa talentovanim timom u inovacionom centru u Briselu i uvideo napredak u radu koji oni postižu. Inspirisan sam svime što Ariel i Lenor rade ne bi li obezbedili dugovečnu lepotu dizajnirane garderobe.

Za najnoviju kolekciju bio sam inspirisan trendom multi senzorne garderobe i tkanina. Svestan činjenice da i Lenor i Ariel imaju kapacitet da se pozabave zaštitom ovih tkanina, rešio sam da stvorim kolekciju koja će istaći najbolje od ova dva brenda. Kod Ariela je bilo bitno zadržati prvi utisak što je moguće duže, održati boju, poverenje i utisak. Za Lenor sam se fokusirao na pružanju osećaja poverenja ljudima da provedu ceo dan u istoj garderobi, da uveče mogu podjednako dobro da se osećaju u njoj kao i ujutru kada je tek obuku.”

P&G Future Fabrics okuplja svetske eksperte iz oblasti mode i tkanina na gozbi za čula

P&G Fabric Care je ekskluzivno predstavio na koje načine se razvija ka ispunjenju očekivanja multi senzornih modnih trendova i odgovara izazovu održavanja garderobe lepom i dugotrajnom. Održan u uzbudljivom Berlinu, ovogodišnji P&G Future Fabrics – za Fabric Care brendove Ariel i Lenor, okupio je prestižan miks eksperata iz oblasti mode, tkanina i psihologije kako bi predstavio poslednje inovacije u proizvodnji tkanina i pokazao nam kako naše nesvesne odluke utiču na našu percepciju garderobe.

Unapređenje jedinstvenog FibreSCIENCE pristupa u 3 koraka kompanije P&G radi poboljšanja i produžetka života garderobe

Glavni govornik Džon Tarner, direktor odeljenja za istraživanje i razvoj kompanije P&G, govorio je o tome zašto se prioriteti i percepcija ljudi u pogledu garderobe menjaju. Tarner je otkrio da P&G stručnjaci za vlakna unapređuju njihov čuveni FibreSCIENCE pristup u 3 koraka: čišćenje, zaštita i osnaživanje, koji se fokusira na ojačanje i produžen vek multi senzornih osobina tkanine koje utiču na to kako ljudi percipiraju svoju odeću: izgled, osećaj i miris. Životni ciklus naše odeće često je skraćen jer se one ne tretiraju ispravno.
Tarner je rekao: “Naši ormari su puni odeće, a mi 80% vremena nosimo samo 20% od te odeće, zašto ne nosimo ostatak? Zašto smo se odljubili od garderobe na koju smo potrošili svoj teško zarađen novac? P&G gleda na negu tkanina iz drugog ugla kako bi saznao odgovor na ova pitanja. Mi postavljamo nova pravila primenom najnovijih istraživanja kognitivne nauke o ljudskoj percepciji kako bismo razumeli ZAŠTO odbijamo sopstvenu garderobu i zašto se naš odnos prema njoj menja tokom vremena. Primenom ovih znanja u našu ekspertizu zvanu FibreSCIENCE, mi menjamo značaj pojma ’Nega tkanine’ za naše potrošače i njihovu odeću.”
Kognitivna nauka u službi mode i tkanina
Sabin Le Šatelije, modni direktor kompanije Première Vision, oficijalnog partnera P&G Future Fabrics i uglednog prognozera modnih trendova, otvorila je veče prezentacijom o modi kao multi senzornom iskustvu, predstavljajući tkaninu kao nešto što je više od pukog vizuelnog doživljaja – to je alhemija izgleda, osećaja i nege, odnosno tretiranja. Ona je, takođe, predstavila trenutne trendove u industriji tekstila i tkanina, gde se kombinovanjem mašte i tehnologije proizvode uzbudljive, ekološki održive, kreacije pogodne za mašinsko pranje koje se lako održavaju.

Ovu temu je u nastavku večeri obradio i vodeći kognitivni psiholog Dr. Lorens Rozenblum, otkrivši da je poslednja godina istraživanja u oblasti perceptualne psihologije doprinela ’multi senzornoj revoluciji’, pokazujući da naša čula neprestano utiču jedno na drugo i zajedno na naše raspoloženje i postupke mnogo više nego što mi to mislimo, a da toga često nismo ni svesni.  Saradnja Dr. Rozenblum sa kompanijom P&G pokazuje kako mnoštvo čulnih uticaja na naš doživljaj mode – ono što vidimo, osećaj koji imamo pri dodiru i miris koji osećamo – upravlja našim odnosom prema odeći i definiše krajnju odluku šta ćemo obući.

Robert van Papelendam, Podpredsednik P&G Fabric Care Europe, prokomentarisao je:

“Prošle godine smo objavili da je misija kompanije P&G redefinisanje i uzdizanje pojma negovanje odeće, a ove godine, u saradnji sa našim sjajnim partnerima, podižemo tu misiju na viši nivo – kako ljudska psihologija i analiza kognitivnog ponašanja pomažu u podsticanju inoviranja proizvoda.

P&G Fabric Care se konstantno trudi da ispuni očekivanja stalno rastuća ljudi. Od naučnih istraživanja do dizajniranja garderobe, mi smo sve više svesni prednosti koje nam donosi razumevanje kognitivnog ponašanja ljudi. Veoma je uzbudljivo imati mogućnost da uvodite inovacije i unapređujete proizvode na tom nivou i mi verujemo da je to danas tajna uspešnog proizvoda.”

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja