Ostalo je još mesec dana do početka Zimskih olimpijskih igara u Sočiju. Tim povodom kompanija Procter&Gamble, globalni olimpijski partner i tvorac brendova široke potrošnje kao što su Olay, Head & Shoulders i Duracell, objavljuje svoju podršku srpskoj skijašici Neveni Ignjatović i njenoj mami, gospođi Vesni Ignjatović. Kompanija je takođe predstavila svoju posvećenost mamama otkrivanjem “Porodičnog doma” drugu godinu za redom, u sastavu kampanje “Hvala ti, mama”, nakon iste postavke tokom Olimpijskih Igara u Londonu. P&G brendovi će se pobrinuti za mame i porodice olimpijaca u Sočiju među kojima je i gospođa Vesna Ignjatović, mama Nevene Ignjatović, članice P&G porodice sportista.
Posvećeni mamama, P&G brendovi Pantene, Gillette, Olay i Fairy udružili su se u stvaranju porodične kuće – P&G Family Home na Zimskim Olimpijskim Igrama 2014. u Sočiju. P&G Dom:
· Predstavlja poklon mamama olimpijaca iz celog sveta
· Podržava i pomaže sportiste, njihove mame i porodice
· Pruža “Kuću daleko od kuće” u kojoj porodce mogu da provode zajedničko vreme u opuštenoj i prijateljskoj atmosferi
Smeštena u Soči 2014 olimpijskom parku, Porodični dom će biti otvorena od 8. do 23. februara pružajući mamama i porodicama olimpijaca komfor porodičnog doma. Brendovi Pantene, Covergirl i Gillette obezbediće više od 1000 tretmana ulepšavanja, dok će Pampers obezbediti sve što je potrebno za negu dece.
“Kompanija P&G veruje da iza svakog sjajnog sportiste stoji još sjajnija mama”, izjavio je Mark Pritchard. “Kao što su svaki dan prisutni u njihovim životima, P&G brendovi će pružiti podršku mamama olimpijaca u P&G Porodičnom domu svakodnevnim uslugama koje čine neverovatnu zadovoljstvo kada je porodica daleko od kuće.”
Kompanija, takođe, šalje mame olimpijaca iz više od 20 zemalja na Igre u Sočiju 2014., uključujući i gospođu Vesnu Ignjatović. Cornelia Sofronie, specijalista za komunikacije kompanije P&G: “Sa velikim zadovoljstvom produžavamo našu posvećenost mamama kroz P&G porodični dom. Nadamo se da će im ona pružiti životnu priliku da gledaju svoju decu kako ostvaruju svoje snove takmičenjem na najvećem svetskom borilištu.” Pored boravka u Domu, P&G gopođi Ignjatović obezbeđuje i ulaznice za takmičenja na kojima učestvuje njena ćerka..
“Zaista je neverovatno i veoma dragoceno što ću biti u Sočiju i gledati moju ćerku Nevenu uživo dok se takmiči. To je od neprocenjive vrednosti za mene i moju porodicu jer nikada nisam mogla da prisustvujem njenim takmičenjima. Prisustvo Olimpijskim Igrama u Sočiju je ostvarenje snova za mene kao majku“, rekla je gospođa Ignjatović.
“Mnogo mi znači to što je kompanija P&G omogućila da se moja mama oseća kao kod kuće u P&G Domu tokom Olimpijskih igara u Sočiju,” rekla je Nevena Ignjatović. “Činjenica da će ona biti prisutna tokom Igara i bodriti me omogućava mi da se u potpunosti fokusiram na svoj takmičarski učinak bez ikakvih briga.”
Takođe, podstaknuta uspehom nagrađivanih kratkih filmova “Best Job” i “Kids,” kompanija P&G predstavlja najnovije ostvarenje u okviru kampanje „Hvala ti, mama”, “Pick Them Back Up.” Novi film:
· Ističe da su mame uvek tu da uzdignu svoju decu i ohrabre ih da pokušaju ponovo
· Prikazuje priče četiri mame sportista širom sveta
· Prikazuje njihovo putovanje ka ostvarenju snova i važnu ulogu koju mama ima na tom putu
“Sve oči su usmerene na sportiste koji će se takmičiti u Sočiju 2014. nakon što su spiskovi učesnika objavljeni,” rekao je Mark Pričard, P&G Global Brand Building Officer. “Brendovi Pampers, Ariel i Tide nisu prisutni samo na takmičenju, već tokom celog životnog puta sportiste. Verujemo da ne postoji dirljivija priče od priče o mami koja pomaže svom detetu da ostvari svoj cilj, bez obzira na prepreke koje se mogu pojaviti. Zato koristimo priliku da proslavimo mame – osobe koje su najzaslužnije za uspeh svakog sportiste.”