Friday, November 22, 2024
HomeBlueP&G pruža mamama u Sočiju “Kuću daleko od kuće”

P&G pruža mamama u Sočiju “Kuću daleko od kuće”

Ostalo je još mesec dana do početka Zimskih olimpijskih igara u Sočiju. Tim povodom kompanija Procter&Gamble, globalni olimpijski partner i tvorac brendova široke potrošnje kao što su Olay, Head & Shoulders i Duracell, objavljuje svoju podršku srpskoj skijašici Neveni Ignjatović i njenoj mami, gospođi Vesni Ignjatović. Kompanija je takođe predstavila svoju posvećenost mamama otkrivanjem “Porodičnog doma” drugu godinu za redom, u sastavu kampanje “Hvala ti, mama”, nakon iste postavke tokom Olimpijskih Igara u Londonu. P&G brendovi će se pobrinuti za mame i porodice olimpijaca u Sočiju među kojima je i gospođa Vesna Ignjatović, mama Nevene Ignjatović, članice P&G porodice sportista.

Posvećeni mamama, P&G brendovi Pantene, Gillette, Olay i Fairy udružili su se u stvaranju porodične kuće – P&G Family Home na Zimskim Olimpijskim Igrama 2014. u Sočiju. P&G Dom:

·         Predstavlja poklon mamama olimpijaca iz celog sveta

·         Podržava i pomaže sportiste, njihove mame i porodice

·         Pruža “Kuću daleko od kuće” u kojoj porodce mogu da provode zajedničko vreme u opuštenoj i prijateljskoj atmosferi

Smeštena u Soči 2014 olimpijskom parku, Porodični dom će biti otvorena od 8. do 23. februara pružajući mamama i porodicama olimpijaca komfor porodičnog doma. Brendovi Pantene, Covergirl i Gillette obezbediće više od 1000 tretmana ulepšavanja, dok će Pampers obezbediti sve što je potrebno za negu dece.

Kompanija P&G veruje da iza svakog sjajnog sportiste stoji još sjajnija mama”, izjavio je Mark Pritchard. “Kao što su svaki dan prisutni u njihovim životima, P&G brendovi će pružiti podršku mamama olimpijaca u P&G Porodičnom domu svakodnevnim uslugama koje čine neverovatnu zadovoljstvo kada je porodica daleko od kuće.”

Kompanija, takođe, šalje mame olimpijaca iz više od 20 zemalja na Igre u Sočiju 2014., uključujući i gospođu Vesnu Ignjatović. Cornelia Sofronie, specijalista za komunikacije kompanije P&G: “Sa velikim zadovoljstvom produžavamo našu posvećenost mamama kroz P&G porodični dom. Nadamo se da će im ona pružiti životnu priliku da gledaju svoju decu kako ostvaruju svoje snove takmičenjem na najvećem svetskom borilištu.” Pored boravka u Domu, P&G gopođi Ignjatović obezbeđuje i ulaznice za takmičenja na kojima učestvuje njena ćerka..

Zaista je neverovatno i veoma dragoceno što ću biti u Sočiju i gledati moju ćerku Nevenu uživo dok se takmiči. To je od neprocenjive vrednosti za mene i moju porodicu jer nikada nisam mogla da prisustvujem njenim takmičenjima. Prisustvo Olimpijskim Igrama u Sočiju je ostvarenje snova za mene kao majku“, rekla je gospođa Ignjatović.
Mnogo mi znači to što je kompanija P&G omogućila da se moja mama oseća kao kod kuće u P&G Domu tokom Olimpijskih igara u Sočiju,” rekla je Nevena Ignjatović. “Činjenica da će ona biti prisutna tokom Igara i bodriti me omogućava mi da se u potpunosti fokusiram na svoj takmičarski učinak bez ikakvih briga.

Takođe, podstaknuta uspehom nagrađivanih kratkih filmova “Best Job” i “Kids,” kompanija P&G predstavlja najnovije ostvarenje u okviru kampanje „Hvala ti, mama”, “Pick Them Back Up.”  Novi film:

·         Ističe da su mame uvek tu da uzdignu svoju decu i ohrabre ih da pokušaju ponovo

·         Prikazuje priče četiri mame sportista širom sveta

·         Prikazuje njihovo putovanje ka ostvarenju snova i važnu ulogu koju mama ima na tom putu

Sve oči su usmerene na sportiste koji će se takmičiti u Sočiju 2014. nakon što su spiskovi učesnika objavljeni,” rekao je Mark Pričard, P&G Global Brand Building Officer. “Brendovi Pampers, Ariel i Tide nisu prisutni samo na takmičenju, već tokom celog životnog puta sportiste. Verujemo da ne postoji dirljivija priče od priče o mami koja pomaže svom detetu da ostvari svoj cilj, bez obzira na prepreke koje se mogu pojaviti. Zato koristimo priliku da proslavimo mame – osobe koje su najzaslužnije za uspeh svakog sportiste.

Previous article
Next article
UrbanStandard
UrbanStandard
Urban Standard, grupa entuzisata sa ciljem da prenesu neke od interesantnih vesti iz URBANE kulture. Sa osvrtom na muziku, it, ali i zivot oko nas.
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja