Friday, November 22, 2024
HomeBluePotrošači u Evropi traže više tehnologije u prodajnim objektima

Potrošači u Evropi traže više tehnologije u prodajnim objektima


Studija “Stanje maloprodaje u Evropi” otkriva visok nivo potražnje za novim tehnologijama unutar prodajnih objekata u cilju poboljšanja iskustva potrošača.
Širom Evrope, 67% potrošača izrazilo je uverenje da bi “maloprodajni objekti tebalo da koriste više tehnologije kako bi poboljšali iskustvo potrošača”, sa posebnim naglaskom na smanjenje redova, višekanalnu prodaju i unapređenje usluge u samom objektu. Primećeno je da bi potencijalni troškovi nekorišćenja tehnologije koja bi poboljšala celokupno iskustvo potrošača bili prilično veliki.
Adrian Klark, direktor za poslovne sisteme u kompaniji Epson Europe, izjavio je: “Podrška odgovarajuće tehnološke infrastrukture postaje uobičajeno očekivanje potrošača. Povrh toga, potrošači nam govore da bi investiranje u tehnologiju uticalo ne samo na kratkoročno ponašanje pri kupovini, već na percepciju i lojalnost brendu na duge straze.”
Zašto je važno ponuditi opcije brzog plaćanja
29% ispitanih širom Evrope otkriva da često napusti prodajni objekat ne obavivši kupovinu zbog dugačkih redova na kasi. Štaviše, 25% kaže da po isti artikal često ode u konkurentsku radnju ukoliko je veliki red. Potrošači su izrazili želju za efikasnijim sistemima samousluživanja, pri čemu se 87% izjasnilo da ih smatra neophodnim, ili u najmanju ruku vrednim za jedan brend. 42% ispitanih kaže da želi opcije za mobilno plaćanje u samom objektu.
Važnost integrisanja više kanala
Gotovo je u svakoj petoj evropskoj zemlji slučaj da korisnici često kupuju proizvod online dok ga gledaju u nekoj drugoj radnji. Ovo nagoveštava da prodavcima potencijalno opada prodaja za oko 20% u korist rivalskih brendoba koji nude bolju integraciju više kanala kupovine. Kao potvrda gore navedenog podatka, 55% ispitanih kaže da je veća verovatnoća da će se loša integracija prodajnih kanala negativno odraziti na lojalnost brendu.
Potrošači veruju da će tehnologija doneti bolju uslugu, individualni tretman i više zabave
Epsonovo istraživanje naglašava da se 38% kupovine u Evropi obavlja onlajn, pri čemu 89% ljudi navodi da je primarni motiv za onlajn kupovinu njena “zabavna” komponenta. 64% ispitanih kaže da veruje da bi iskustvo virtuelne kupovine u samom objektu donelo više aktivnosti, dok 63% veruje da bi virtuelna tehnologija kupovine podstakla potrošače da se vrate u radnju.
U naredne tri godine se potrošačma moraju ponuditi personalizovane promocije
Epsonova detaljna studija dalje otkriva da 72% potrošača u Evropi trenutno smatra personalizovane ponude važnim, dok 64% kaže da personalizovane kupovine jačaju lojalnost brendu, a dve trećine očekuje da će personalizacija postati još važnija u naredne tri godine.
Dve trećine potrošača kaže da im ne smeta da ritejleri beleže njihove kupovne navike kako bi kreirali personalizovane ponude i komunikaciju, dok 67% kaže da bi voleli da se ponude baziraju na onome što oni sami kažu prodavcima a ne na prethodnim kupovinama. 72% potrošača kaže da će u naredne tri godine verovatno postati proaktivniji kada je u pitanju način na koji komuniciraju i dele informacije sa ritejlerima.
Tradicionalne vrednosti i dalje podstičnu lojalnost
Pored prednosti koje donosi tehnologija i mogućnosti da se pomoću nje ponudi personalizovano iskustvo kupcima, istraživanje takođe naglašava da prodavci ne treba da zamemare tradicionalne vrednosti kao što su „dobar kvalitet proizvoda“ (79%) i „kvalifikovani prodavci“ (91%) koje su navedene kao dva najvažnija faktora koji će najverovatnije uticati na percepciju brenda i lojalnost.
Celokupan izveštaj možete preuzeti na ovom linku
 

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja