Friday, November 22, 2024
HomeBlueProcter & Gamble u kampanji Hvala mama

Procter & Gamble u kampanji Hvala mama

Procter & Gamble, vlasnik poznatih brendova Pampers, Tide, Ariel, Always, Pantene, Fairy, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette iBraun u saradnji sa Olimpijskim komitetom Srbije pokrenuo je kampanju “Hvala mama” u Srbiji, koja ima za cilj da promoviše razvoj omladine kroz sport i istakne ulogu mama u razvoju svakog sportiste jer iza svakog fantastičnog sportiste stoji još fantastičnija mama.
Majke naših poznatih sportista i Olimpijaca – Gospava Filipović, majka vaterpoliste Filipa Filpovića, Vesna Španović, majka atletičarke Ivane Španović i Julijana Vučo, majka veslača Jovana Popovića priključile su se kampanji “Hvala mama.”
“Kampanja „Hvala mama“ jedna je od retko plemenitih akcija današnjice kojom se svesrdno ukazuje poštovanje i usrećuje svaka ponosna majka jednog Olimpijca. Ovaj čin javnog priznanja uspeha svim mamama sportista, ne samo da imponuje ženskoj osobi koja se ostvarila u toj ulozi, već bi trebalo i ubuduće da predstavlja društvenu odgovornost svakog društva koje stremi zdravim normama. Pored ovog priznanja i osećaja ispunjenja kada baš vaše dete biva priznato na svetskom nivou – ipak najsrećniji trenuci su oni kada prosto uživate u druženju sa vašim detetom”, rekla je majka Filipa Filipovića, Gospava.

Ni majka naše proslavljene atletičarke Ivane Španović, Vesna Španović, nije krila zadovoljstvo što je postala jedna od ambasadorki kampanje „Hvala Mama“: „Svi znaju kako je lepo čuti dobre rezultate i slaviti, ali malo ko zna šta se sve krije iza toga, kako je samom sportisti i njegovoj porodici. Kada pomislim na Ivanine rezultate, prvo se setim pobeda jer smo navikli na njene uspehe, međutim puno odricanja, povreda i suza bilo je između tih pobeda. Napokon će jedna kampanja da ukaže na to i da pruži podršku mamama koje najpožrtvovanije bodre svoje decu.”
Sa tim koliko je važno da majke bodre svoju decu složila se i Julijana Vučo: “Prihvatila sam učešće pre svega jer sam ponosna sto su me predložili da budem među zaslužnim majkama. Iskreno, još ne verujem da mi se to dešava, ispinjena sam neverovatno pozitivnim osećanjima jer se moj sin složio sa time, jer on smatra da mi je mesto među odabranim majkama, što je meni potvrda da on ceni moju privrženost i oseća moju dugotrajnu, beskompromisnu podršku, uvek, uvek, a naročito u trenucima beznađa”, podelila je sa nama majka Jovana Popovića Julijana Vučo.

“70% dece koja učestvuju u organizovanim vannastavnim sportskim aktivnostima, podstaknuta su od strane roditelja i prijatelja, i zato je P&G odlučio da podrži aktivnosti koje promovišu i zagovaraju prednosti sporta, kroz aktivnosti posvećene deci, sportistima i njihovim majkama. Kroz P&G i njegove brendove, mi ćemo podržati Olimpijski tim Srbije na Olimpijskim Igrama, i biti “ponosni sponzor mama”, jer iza svakog fantastičnog sportiste, bio on početnik ili profesionalac, stoji još fantastičnija mama!”, rekao je Predrag Radović, regionalni menadžer kompanije Procter & Gamble Srbija.
I vi možete učestovati u kampanji „Hvala Mama“ i omogućiti svom detetu da postane potencijalni učesnik jedinstvenog sportskog kampa u Kučevu koji je organizovan od strane Procter&Gamble i Olimpijskog komiteta Srbije. U periodu od 1. maja do 30.juna, kupovinom bilo kog P&G proizvoda u Srbiji, svi kupci stiču mogućnost da postanu učesnici kampa a potrebno je da pošalju SMS na broj 4575, napišu Olimpijske Igre, unesu broj fiskalnog računa, ukucaju kosu crtu i datum. Automatski, oni ulaze u konkurs za srećnog dobitnika koji se izvlači metodom slučajnog uzorka. Svake nedelje biće izvučeno deset dobitnika, sve do ukupne cifre od 100 srećnih dobitnika. U konkursu mogu učestvovati sve punoletne osobe koje će mogućnost učešća u kampu preneti na svoje osnovce.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja