Na upravo završenom najvećem svetskom festivalu kreativnosti, Cannes Lions, agencija New Moment New Ideas Company Y&R Skopje je osvojila jedno od najviših priznanja festivala, Titanium Lion, za rad pod nazivom “Zajednička molitva”.
Nagrada je osvojena u konkurenciji od preko 35 000 radova iz više od 100 zemalja sveta i predstavlja najveći uspeh koji je jedna agencija sa Balkana ostvarila u šezdesetogodišnjoj istoriji prestižnog kanskog festivala. “Zajednička molitva”, projekat za promovisanje verske tolerancije, izveden za potrebe vlade Republike Makedonije, po prvi put je okupio pripadnike hrisćanske i muslimanske veroispovesti u zajednickom činu molitve za mir.

New Moment New Ideas Company je regionalna mreža sa agencijama u Beogradu, Skoplju, Sofiji, Ljubljani, Zagrebu, Tirani, Banja Luci, Pristini i Podgorici i tradicijom dugom preko 30 godina.
Nagrađeni video, mozete pogledati ovde:
Kraća verzija:
Duža verzija:










