Na upravo završenom 6. Weekend Media festivalu, održanom u Rovinju od 19 do 21. septembra, Webtise – Social media agencija iz Beograda – osvojila je „SoMo borac“ nagradu za najbolji viralni video u kategoriji „Viralni blokbaster“ i time ovo prestižno priznanje donela u Srbiju.
Weekend Media festivalu je najveći festival kreativnosti u našem regionu koji je privukao preko 4.000 učesnika i posetilaca. Ove godine po prvi put, festival u Rovinju je uveo i takmičarski deo, „SoMo borac“ nagradu za najbolje radove u oblasti Social Media i digitalnih komunikacija. Za ovu nagradu je konkurisalo preko 150 radova agencija iz regiona u nekoliko kategorija, a u kategoriji „Viralni blokbaster“, nagradu je odneo rad agencije Webtise (www.webtise.rs).
„Još jednom se pokazalo da ideje i kreativnost nemaju granice“ rekao je Nikola Andrić, kreativni direktor agencije Webtise.
Nagrađeni rad, koji je bio najava za prošlogodišnji Pride Week, u formi „flashmoba“, prikazao je venčanje dve devojke u centru Beograda. Video, koji je bio postavljen na društvenu mrežu YouTube, u roku od dva dana dostigao je 200.000 pregleda, nekoliko hiljada komentara i objave u skoro svim dnevnim novinama i televizijskim vestima, a u ta dva dana bio je glavna tema na društvenim mrežama poput Fejsbuka i Tvitera, čime je za minimalan budžet obezbedio klijentu maksimalnu vidljivost u medijima. Nagrađeni video pogledajte ovde:
Webtise je mlada agencija koja je napravila veliki proboj na tržištu digitalnih komunikacija, a posebno na polju društvenih mreža. Tim mladih lljudi, stručnjaka u oblasti komunikacija, marketinga, oglašavanja, video produkcije, dizajna i programiranja predano radi za svoje klijente trudeći se da na tržište Srbije donese nove svetske trendove .