Doprinos marketinga privredi jedne zemlje, uspesi ovdašnjih kreativaca na međunarodnoj sceni, uticaj komunikacija na društvo – osnovne su teme koje je srpski ogranak International Advertising Association (IAA Srbija) pokrenuo velikom proslavom koja je održana sinoć na popularnoj beogradskoj lokaciji Mixer House, obeležavajući 20 godina svog postojanja.
Pod sloganom “Život ili reklama” događaj je pored članova Asocijacije, okupio i više stotina predstavnika marketinške struke, ali i sve one pojedince koji su bili ili su deo kreativne industrije i svojim radom utiču na njen razvoj.
Proslava 20-og rođendana IAA je bila idealna prilika da se oni koji su prisustvovali događaju, ali i šira javnost, podsete na poslednjih dvadest godina marketinga, uspehe srpskih kreativaca na međunarodnoj sceni, kao i na doprinos marketinških komunikacija ekonomiji zemlje i izgradnji snažnih lokalnih brendova.
Za uspešnu proslavu i dobro raspoloženje bili su zaduženi i poznati beogradski muzičari među kojima su Sergej Trifunović sa NS Big Bendom, Bojana Stamenov i DJ Puki.
“IAA Srbija večerašnjim događajem obeležava važan jubilej i raduje nas da smo imali priliku ga proslavimo sa našim kolegama. Dvadeset godina Udruženja je dobar povod da se osvrnemo na sve ono što je struka uradila u poslednje dve decenije, ali i prilika da kažemo u kom pravcu idemo kada je njena budućnost u pitanju. Verujem da će sve zvanice večerašnjeg događaja otići sa pozitivnim utiscima i zadovoljstvom što pripadaju struci.”, izjavila je Jelena Ivanović, izvršni direktor IAA Srbija.