Svi Telenorovi korisnici od sada imaju pristup 111 Meni aplikaciji, bez obzira na platformu koju njihov pametni telefon koristi. Na ovoj aplikaciji korisnici mogu redovno da prate i imaju kontrolu svojih troškova i da se informišu o najnovijim popustima i uslugama.
Telefoni sa Firefox operativnim sistemom biće dostupni u Telenoru do kraja godine a na toj platformi korisnicima će u startu biti dostupna 111 Meni aplikacija. Korisnici sa pametnim telefonima sa Windows Phone 8 platformom dostupna na adresi http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/111-meni/232d8bbf-2cc7-4223-819a-a28a43ead962 dok korisnici telefona sa iOS operativnim sistemom aplikaciju mogu preuzeti na iTunes sajtu tačnije na adresi https://itunes.apple.com/us/app/111-meni/id671762478?ls=1&mt=8.
Dodatna pogodnost 111 Meni aplikacije je mogućnost aktiviranja e-računa i slanja dopune pripejd brojevima, odnosno aktiviranja SOS kredita, a korisnik ima i uvid u to sa kim je najviše komunicirao u prethodnom mesecu. Postpejd korisnici sa ovom aplikacijom mogu da dobiju informaciju o broju žiro računa i pozivu na broj na koji mogu da uplate svoje prethodno zaduženje.
Važna funkcionalnost aplikacije je da ona ne pravi nikakve troškove za korisnika.