Korisnici Tvitera sve se češće okreću mobilnim telefonima i tabletima kao omiljenim uređajima, umesto dosadašnjih PC računara, pokazalo je najnovije istraživanje “Stratedži Analitiks konzjumer metriks”.
Istraživanje “Profil društvenih mreža: Ko koristi Tviter” obuhvatilo je više od 6.500 ljudi u Evropi i SAD. U periodu od marta do oktobra 2012, procenat korisnika koji su za tvitovanje koristili desktop ili “notebook” računar pao je sa 77 na 64 procenta. U istom periodu broj onih koji su koristili mobilne telefone za tvitovanje narastao je sa 53 na 64 odsto, a onih koji su koristili tablet sa devet na 18 odsto. Generalno, procenat korisnika Tvitera preko mobilnog uređaja, bilo telefona ili tableta je porastao sa 56 na 71 odsto.
Potpredsednik “Digital Konzujmer Praktisa” Dejvid Merser je kazao da neposrednost komunikacije putem Tvitera zahteva uređaje koji su pri ruci u svakom trenutku. To potvrđuje činjenicu da mobilnim telefonima i tabletima treba dati prednost za tvitovanje i nalazi istraživanja idu u tom pravcu, dodao je Merser.
Istraživanje je takođe pokazalo da je broj korisnika Tvitera najveći u Velikoj Britaniji, gde 21 odsto ispitanika spada u grupu čestih korisnika, potom sledi SAD sa 18 odsto, Italija 14 odsto, Francuska devet i Nemačka osam odsto. Ipak, istraživanje je pokazalo i da 78 odsto ispitanika nije uopšte pristupilo nalogu na Tviteru u poslednjih nekoliko meseci.
Tviter je popularan među bogatijim ljudima, kao i među mladjim ljudima i studentima. Takođe, 26 odsto redovnih studenata i i 17 odsto ljudi sa punim radnim vremenom su korisnicima Tvitera. Svega 12 odsto ljudi u domaćinstvima sa nižim primanjima, ispod 35.000 dolara često koriste Tviter, u poređenju sa 22 odsto korisnika čija su primanja veća od 75.000.
Izvor: Blic