Još samo jedan dan ostao je do muzičkog spektakla „Pesma Evrovizije“! A kako je tolerancija, poštovanje različitosti i otvorenost glavna poruka Evrovizije, tako kompanija UNIQA podržava evrovizijski duh, jer i sama posluje na 19 različitih tržišta u Evropi.
Velika manifestacija u Gradskoj dvorani u Beču se približava i „Pesma Evrovizije“ se sve više oslikava i u izgledu grada. Kao nadaleko vidljiv uvod u ovaj veliki scenski doživljaj, UNIQA toranj u srcu Beča svetli u ruhu „Pesme Evrovizije“, svake večeri, od sumraka pa sve do ponoći.
UNIQA toranj, sedište ove osiguravajuće kompanije u Beču, sa visinom od 75m, predstavlja najveći displej u gradu, jer se slika emituje preko celokupne površine fasade koja se prostire na više od 7.000 kvadratnih metara. Svetlosna instalacija, koja predstavlja motive Evrovizije – kombinaciju kugli i talasa, sastoji se od preko 40.000 piksela, i 160.000 pojedinačnih LED-dioda.
“Svako ko povodom “Pesme Evrovizije” doputuje u Beč, ne može da na putu do Bečke gradske dvorane ne prođe pored UNIQA tornja. To je dovoljan razlog da slogan „Pesme Evrovizije“ – “Gradimo Mostove” svetli sa centralne zgrade kompanije UNIQA”, rekao je Volfgang Kindl, CEO UNIQA International.
Specijalna osvetljenja ove vrste nalazila su se do sada na UNIQA tornju samo povodom Evropskog fudbalskog prvenstva 2008. i Svetskog prvenstva u skijanju 2013. godine.