Veliko finale osmog međunarodnog The CUP advertajzing festivala i svečana ceremonija dodele nagrada za 2015. godinu održaće se u Ljubljani u hotelu Grand Hotel Union 5. marta.
To neće biti samo parada atraktivnih fotografija i mudrih reklamnih konkursa već, iznad svega, prilika da se sretnete sa vrhunskim kreativcima i misliocima iz ove branše i njihovim idejama, mislima i kreacijama.
The CUP je zajednički projekat četiri najrelevantnija kontinentalna festivala: azijskog ADFEST-a, američkog FIAP-a, ADC*E festivala i evropskog festivala GOLDEN DRUM i predstavlja globalnu trku najboljih kanidata sa sve četiri strane sveta. Samo pobednici i finalisti ova 4 prestižna festivala imaju pravo da se kvalifikuju za učešće na The CUP-u.
Struktura predavanja i predavači:
PREPODNEVNO PREDAVANJE
Pobednička kreativnost sa 5 kontinenata
Dnevni program počinje prezentacijom konkurenata na ovogodišnjem The CUP festivalu, pobednika festivala ADFEST, FIAP, ADC*E i Golden Drum za 2014. godinu.
Pregled imidža advertajzinga i predstave javnosti o njemu
U Srbiji i Hrvatskoj od strane GfK Beograd (Srbija) i Ipsos Zagreb (Hrvatska)
Govori:
ANTE ŠALINOVIĆ, Direktor Marketing Istraživanja, Ipsos
Moderator:
ALJOŠA BAGOLA, Izvršni kreativni direktor, Pristop, Slovenija
Mladi akademici u raspravi
Različite poglede na budućnost advertajzing industrije i njenu ulogu na opštu ekonomsku aktivnost i celokupno društvo predstaviće, i o njima diskutovati student i alumni najboljih regionlnih univerziteta u Ljubljani. Organizovano u saradnji sa studentskom sekcijom Slovenačkog marketinškog udruženja.
Voditelj i moderator:
FILIP DOBRANIĆ, svetski omladinski šampion u debati
POSLEPODNEVNO PREDAVANJE
Naša karijera nakon Berlinske škole kreativnog liderstva
Poslepodnevno predavanje svojim govorima započinju:
MAJKL KONRAD, Predsednik Berlinske škole kreativnogliderstva i njegovi alumni:
ANCA NUTA, Direktorka Marketinga i komunikacija, UniCredit Tiriac Bank, Rumunija
UROŠ GORIČAN, Kreativni Direktor, Publicis Group, Ljubljana
TOM HIDVEGI, Izvršni Kreativni Direktor, DDB Budapest
Genius Loci u industriji turističkog advertajzinga
Lokalni duh u advertajzingu nigde nije toliko važan kao u tuizmu..
Kako se to radi u Tajlandu, Kostariki, u … Sloveniji i Ljubljani?
Zlatna pozornica
Mladi kreativci, pobednici 4 prestižna festivala, predstavljaju svoje radove, ideje i poglede na svoju profesiju:
MARKO ĐIANELI, Kreativni Direktor, AlmapBBDO, Brazil
VLADIMIR ĆOSIĆ, Kreativni Direktor, McCann, Beograd, Srbija
INES SALZER, Kopirajter, Ogilvy, Beč, Austrija
ROBERT BOHINEC, Kreativni Direktor, Mayer McCann, Ljubljana, Slovenija
GREGOR ŽAKELJ, Umetnički direktor, VBG, Ljubljana, Slovenija
ABHINAV TRIPATHY, Kreativni Direktor, McCann India
Kreativni Samit – ŽIRI NA POZORNICI
Lična viđenja i iskustva eminentnih članova žirija sa primerima slučajeva koji ističu važnostlokalne kulture u advertajzing komunikaciji. Akcenat prezentacija biće na Kreativnosti za bolji svet.
Predsednik žirija osmog festivala The CUP je:
MAJKL KONRAD, Predsednik berlinske škole kreativnogliderstva, a članovi su:
JOHAN NJURKLA, Osnivač i Generalni direktor, Bluetango, Austrija
ALVARO RODRIGEZ, Kreativni partner i podpredsednik kompanije DM9Rio
JANG JEO, Izvršni kreativni direktor, Wieden+Kennedy, Šangaj
MIHAI GONGU, Izvršni kreativni direktor, GMP Advertising, Bukurešt
GUIDO HEFELS, Osnivač i kreativni direktor, Heimat TBWA, Berlin
BETO NAHMAD, Izvršni kreativni direktor, VCCP, Španija
SANTOŠ PADI, Generalni kreativni director i suosnivač, Taproot India, Mumbai
MILKA POLJANI, Kreativni Konsultant i savetnik
I na samom kraju, prezentacija pobedničkih radova, najbolji od najboljih
8. međunarodne CUP nagrade
SVETSKA PREMIJERA i After Party