Početkom oktobra, nakon sedam meseci, završena je kampanja „Dani otvorene pivare“ kompanije Carlsberg Srbija, koja je omogućila svim ljubiteljima piva da besplatno posete fabriku piva u Čelarevu.
Od marta do septembra meseca 2014. godine, preko 2500 ljudi iz Srbije, obišlo je fabriku i imalo prilike da doživi jedinstvenu pivsku avanturu.
Svaka tura obuhvatala je posetu:
– Kaštelu Dunđerski, gde su posetioci imali priliku da kroz nesvakidašnju predstavu čuju više o istoriji jedne od najpoznatijih vojvođanskih familija;
– Pivari Carlsberg Srbija u Čelarevu, gde su iz prve ruke videli kako se pripremaju, proizvode i flaširaju različite vrste piva;
– Jedinstvenom muzeju piva, u kome su uživali u degustaciji najpoznatijih brendova kompanije Carlsberg Srbija.
Pivske ture su organizovane petkom, subotom i nedeljom, svake druge i treće nedelje u mesecu. Svaka tura se sastojala od 15 ljudi, a u jednom danu bile su organizovane po četiri ture. Svi zainteresovani, punoletni građani, prijavljivali su se putem mejla, specijalnog broja telefona ili sajta www.pivskatura.rs.Osim što su ture bile besplatne, Kompanija Carlsberg Srbija organizovala je i besplatan autobuski prevoz za građane iz Bačke Palanke, Zrenjanina, Novog Sada, Vrbasa, Kikinde, Sremske Mitrovice, Bečeja, Sombora, Rume, Kule, Temerina i Subotice. Sopstvenim prevozom, izletima su se mogli pridružiti ljubitelji piva i neobičnih avantura iz cele Srbije.
„Zadovoljstvo nam je da je veliki broj ljudi bio zainteresovan za učešće u pivskim turama i da smo uspeli u našoj nameri da proizvodnju piva, ali i bogatu istoriju pivare u Čelarevu i njenog osnivača, približimo posetiocima. Kompanija Carlsberg Srbija pravi je primer spoja duge tradicije sa jedne i modernog poslovanja sa druge strane, trudeći se da prihvati najbolje vrednosti koje svako doba sa sobom nosi.,“ izjavila je Jovana Mladenović, menadžer za komunikacije kompanije Carlsberg Srbija.
Zbog velike zainteresovanosti građana i uspeha kampanje, projekat „Dani otvorene pivare“ nastaviće se i u 2015. godini.