U okviru koncerta popularne grupe “Depeche Mode”, koji će biti održan 19. maja na Ušću u Beogradu, Tuborg nastavlja svoju kampanju odgovorne konzumacije alkohola, “Ako pijem, ne vozim. Ako vozim, ne pijem.”

“Iako je pred svaki izlazak u grad ili posete koncertima i festivalima, mladima najbitniji provod, uvek treba imati razvijenu svest o mogućim posledicama vožnje pod dejstvom alkohola, koje su vrlo često kobne. Tuborg nije samo pokretač zabave, već i odgovorni član u društvu, koji već godinama unazad na različite načine promoviše odgovornu konzumaciju alkohola, kroz kampanju ”Ako vozim, ne pijem. Ako pijem, ne vozim”. Naša akcija ne treba da bude jednokratna poruka samo posetiocima festivala, već i podsećanje svim vozačima da kada su za volanom, u svojim rukama drže svoj, ali i živote svojih saputnika”, izjavila je Jovana Mladenović, menadžer komunikacija u kompaniji Carlsberg Srbija.

“Dobra zabava jeste važna, ali je sigurnost uvek na prvom mestu. Ja nikada ne pijem kada vozim, jer mi je moja bezbednost i bezbednost drugih najvažnija. Kada se opustite uz čašicu pića, uvek je lakše prošetati se ili vratiti se taksijem kući, nego snositi mnogo ozbiljnije posledice”, izjavio je Petar Strugar.
Osim aktivacije na dan koncerta, od ponedeljka 13. do petka 17. aprila, posetioci Tuborg Facebook stranice, imaće mogućnost da učestvuju u specijalnoj aplikacijii i da na najzanimljiviji način opišu zašto ne treba voziti pod uticajem alkohola. Deset najinteresantnijih predloga biće nagrađeni taksi vaučerima i objavljeni na Tuborg stranici u subotu, 18. aprila.











