Monday, April 15, 2024
HomeGreenAko ste zimi u depresiji ove namirnice mogu da pomognu

Ako ste zimi u depresiji ove namirnice mogu da pomognu


Nigde vam se ne izlazi i nervirate se jer nikada nemate dovoljno novca? Sa depresijom i tugom možete da se izborite i uz pomoć hrane.
Pri tome, ne mislimo na emotivno prejedanje hranom, već na namirnice koje stimulišu hormone sreće i teraju letargiju i depresiju. Imajte i vi na umu da više ne znači bolje!
Namirnice koje vam mogu pomoći da se oraspoložite su:
BLITVA
Blitva sadrži mnogo magnezijuma, koji je vitalan u biohemijskoj reakciji, kojom se povećava nivo energije u ljudskom telu. Istraživanja su pokazala da niži nivo magnezijuma ima veze sa povećanjem depresije, što blitvu čini sjajnim borcem protiv depresije.
DAGNJE
Sadrže visok nivo vitamina B12, selena, joda, proteina i cinka, a nemaju mnogo masti i kalorija. Jod utiče na raspoloženje i regulaciju težine, a vitamin B12 jača moždane ćelije.
CRNA ČOKOLADA
Dokazano je da crna čokolada podstiče lučenje endorfina, koji stvara osećaj dobrobiti i zadovoljstva. A sadrži i serotonin, koji otklanja loše raspoloženje i služi kao antidepresiv. Naravno, ne treba preterivati – nekoliko komadića na dan je dovoljno.
ŠPAROGE
Za koren šparoge se tvrdi da je jedan od najboljih lekova protiv depresije, a čak se koristi kao biljni lek kod raznih mentalnih oboljenja. Ova biljka je dobar stimulans za nerve i mozak. Samo par grama praha od suvog korena šparoge, pri svakodnevnoj upotrebi, brzo vas može osloboditi depresije.
MED
Dobar je za zdravlje, a sadrži i kaempferol i kvercetin, antioksidantne flavonoide, koji sprečavaju depresiju i održavaju mozak zdravim. Imajte na umu i da je med neuporedivo bolja zamena za šećer.
PARADAJZ
Sve vrste paradajza sadrže supstancu poznatu kao likopen. Ovaj antioksidans štiti mozak, a za najbolje rezultate paradajz jedite sa maslinovim uljem da bi poboljšali apsopciju likopena.
JAJA
Naša omiljena namirnica za doručak sadrži cink, vitamin B, jod, omega-3 masne kiseline i proteine. Ne samo da vas pune energijom, nego su i vrlo hranjiva, a pun stomak – više sreće.
KOKOS
Iako ga većinom nalazimo u nezdravim poslasticama, kokos sadrži trigliceride srednjeg lanca, koji podižu raspoloženje i dobri su za zdravlje mozga. Sa druge strane, ne preporučujemo kokosovo mleko, budući da prilično nezdravo.

UrbanStandard
UrbanStandard
Urban Standard, grupa entuzisata sa ciljem da prenesu neke od interesantnih vesti iz URBANE kulture. Sa osvrtom na muziku, it, ali i zivot oko nas.
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Stefan on Dva od jednom
Zorana on USB meda!
Slobodan on Multi mališan!