Kada računar zataji prvo šta vam padne na pamet je da ga bacite o zemlju i razbijete, pogotovo ako na njemu obavljate svakodnvne poslovne zadatke i generalno zavisite od istog. Međutim, mi vam savetujemo da to nikako ne radite jer imamo rešenje za vas, a zove se Nepo System, trenutno najbolji, najpovoljniji i najefikasniji servis računarske i uopšte IT opreme kod nas…
Korisnici na prvom mestu
Aktivno slušanje i odgovaranje na povratne informacije koje nam šalju klijenti i partneri predstavlja temelj naše misije pužanja usluga koji ljudima i kompanijama omogućavaju ostvarivanje njihovog punog potencijala, ali i obezbeđivanja sigurnosti u poslovanju i radu reči su gospodina Bože Milutinovića direktora Nepo Systema .
Rastuće prisustvo i sve veći uspeh na tržištu plod je stvaranja kulture odgovornosti, slušanja i reagovanja na potrebe klijenata, poboljšanja kvaliteta usluga i uvođenje stalnih inovacija čime Nepo System uspešnije ispunjava potrebe svojih korisnika i partnera a samim tim se i brže približava krajnjem cilju – zadooljnom korisniku.
Kroz svoje poslovanje Nepo System primenjuje više metoda za kontinuirano praćenje i merenje zadovoljstva korisnika, počev od knjige utisaka i specijalnih upitnika u kojima klijenti mogu oceniti rad servisa, preko usluge koju pružaju zaposleni u odeljenju za rešavanje reklamacija, a koji su posvećeni isključivo sugestijama, pitanjima, primedbama postojećih i potencijalnih klijenata.
Dosadašnje reultati govore da Nepo System u pogledu zadovoljstva servisnih usluga i odnosa sa kupcem na pravom putu, a poslednja merenja pokazuju da je 91,7% korisnika zadovoljno pruženom iste u okviru ovog servisa. Kontinuirani dobar rezultat predstavlja jasnu osnovu u radu i saradnji sa korisnicima. Nepo System servisni centar , kako smo saznali će nastaviti i dalje da uanpređuje njihove popularne servise kao što su call centar, live chat i prodaja rezervnih delova . U narednom periodu Nepo System planira unapređenje kanala komunikacija i uvođenje novih rešenja. Kako kažu zaposleni iz ove kompanije – Nepo System ulaže napore da uspostavi nove više standard, kako u okviru servisnog centra, tako i generalno na domaćem tržištu, bar kada je servisiranje IT opreme u pitanju.
Širok spektar usluga
Nepo System servisni centar je odlučan u nastojanjima da u bližoj budućnosti postane apsolutni regionalni lider u pružanju IT servsnih usluga. Svoju odlučnosti i ambiciju bazira na uveliko primenjenom visoko profesionalnom pristupu korisniku bilo da je u pitanju kranji korisnik ili neka od kompanija sa kojom imaju razvijenu saradnju.
U okviru servisa moguće je izvršiti specijalizovanu popravku kompletne IT opreme od serverskih uređaja, desktop računara, notebook računara, štamapača pa sve do projektora i ostalih komponenti. U okviru servisnog centra vrši se popravka i zamena matičnih ploča, prekidača i šarki, kao i svih drugih komponenti, a prema zahtevu korsnika.
Specijalne pogodnost za preduzeća predstavlja Nepo System SLA (service-level agreement) podrška. U sve kompleksnijem IT okruženju, iskustva u preduzećima su pokazala da je homogeni, centralizovani izvor podrške i održavanja okruženja koje uključuje različite proizvođače, najefikasniji način da se direktno obradi mnoštvo različitih servisnih opcija proizvođača ali i uspostavi sigurnost i efikasnost u poslovanju. U zavisnosti od potreba kompanije moguće je opredeliti za neki od Nepo Syistem paketa održavanja.
Za korisnike koji ne žele ili nisu u mogućnosti da donesu uređaj u Nepo System ima i opciju izlaska servisera na lokaciju korisnika. Pored toga ovaj servis nudi i usluge kurirske službe, od varata do vrata, za sve uređaje koji nisu u garantnom roku, praktično od tastature do štampača i TV-a.
Bitna stavka Nepo System poslovanja je i prodaja rezervnih delova. U poslednjih par meseci pomenuti servis je uspostavio kontakte i potpisao značajne ugovore sa velikim evropskim specijalizovanim distributerima rezervnih delova. Rezultat toga je da Nepo Sistem klijentima može ponuditi lager rezervnih delova velikog broja proizvođača. To uključuje nove, klasične delove, i ponovo proizvedene delove.
Kontakt: Nepo System, www.neposys.com