Thursday, May 9, 2024
HomeBlueDa vaš računar diše punim plućima brine se Nepo System

Da vaš računar diše punim plućima brine se Nepo System

Kada računar zataji prvo šta vam padne na pamet je da ga bacite o zemlju i razbijete, pogotovo ako na njemu obavljate svakodnvne poslovne zadatke i generalno zavisite od istog. Međutim, mi vam savetujemo da to nikako ne radite jer imamo rešenje za vas, a zove se Nepo System, trenutno najbolji, najpovoljniji i najefikasniji servis računarske i uopšte IT opreme kod nas…

Korisnici na prvom mestu
Aktivno slušanje i odgovaranje na povratne informacije koje nam šalju klijenti i partneri predstavlja temelj naše misije pužanja usluga koji ljudima i kompanijama omogućavaju ostvarivanje njihovog punog potencijala, ali i obezbeđivanja sigurnosti u poslovanju i radu reči su gospodina Bože Milutinovića direktora Nepo Systema .
Rastuće prisustvo i sve veći uspeh na tržištu plod je  stvaranja kulture odgovornosti, slušanja i reagovanja na potrebe klijenata, poboljšanja kvaliteta usluga i uvođenje stalnih inovacija čime Nepo System uspešnije ispunjava  potrebe svojih korisnika i partnera a samim tim se i brže približava krajnjem cilju – zadooljnom korisniku.
Kroz svoje poslovanje Nepo System primenjuje više metoda za kontinuirano praćenje i merenje zadovoljstva korisnika, počev od knjige utisaka i specijalnih upitnika u kojima klijenti mogu oceniti rad servisa, preko usluge koju pružaju zaposleni u odeljenju za rešavanje reklamacija, a koji su posvećeni isključivo sugestijama, pitanjima, primedbama postojećih i potencijalnih klijenata.
Dosadašnje reultati govore da Nepo System u pogledu zadovoljstva servisnih usluga i odnosa sa kupcem na pravom putu, a poslednja merenja pokazuju da je 91,7% korisnika zadovoljno pruženom iste u okviru ovog servisa. Kontinuirani dobar rezultat predstavlja jasnu osnovu u radu i saradnji sa korisnicima. Nepo System servisni centar , kako smo saznali će  nastaviti i dalje  da uanpređuje njihove popularne servise kao što su call centar, live chat i prodaja rezervnih delova . U narednom periodu Nepo System planira unapređenje kanala komunikacija i uvođenje novih rešenja. Kako kažu zaposleni iz ove kompanije – Nepo System ulaže napore  da uspostavi nove više standard, kako u okviru servisnog centra, tako i generalno na domaćem tržištu, bar kada je servisiranje IT opreme u pitanju.

Širok spektar usluga
Nepo System servisni centar je odlučan u nastojanjima da u bližoj budućnosti postane apsolutni regionalni lider  u pružanju IT servsnih usluga. Svoju odlučnosti i ambiciju bazira na uveliko primenjenom visoko profesionalnom pristupu korisniku bilo da je u pitanju kranji korisnik ili neka od kompanija sa kojom imaju razvijenu saradnju.
U okviru servisa moguće je izvršiti specijalizovanu popravku kompletne IT opreme od serverskih uređaja, desktop računara, notebook računara, štamapača pa sve do projektora i ostalih komponenti. U okviru servisnog centra vrši se popravka i zamena matičnih ploča, prekidača i šarki, kao i svih drugih komponenti, a prema zahtevu korsnika.
Specijalne pogodnost za preduzeća predstavlja Nepo System SLA (service-level agreement) podrška. U sve kompleksnijem IT okruženju, iskustva u preduzećima su pokazala da je homogeni, centralizovani izvor podrške i održavanja okruženja koje uključuje različite proizvođače, najefikasniji način da se direktno obradi mnoštvo različitih servisnih opcija proizvođača ali i uspostavi sigurnost i efikasnost u poslovanju. U zavisnosti od potreba kompanije moguće je opredeliti za neki od Nepo Syistem paketa održavanja.
Za korisnike koji ne žele ili nisu u mogućnosti da donesu uređaj u Nepo System  ima i opciju izlaska servisera na lokaciju korisnika. Pored toga ovaj servis nudi i usluge kurirske službe, od varata do vrata, za sve uređaje koji nisu u garantnom roku, praktično od tastature do štampača i TV-a.
Bitna stavka Nepo System poslovanja je i prodaja rezervnih delova. U poslednjih par meseci pomenuti servis je uspostavio kontakte i potpisao značajne ugovore sa velikim evropskim specijalizovanim distributerima rezervnih delova. Rezultat toga je da Nepo Sistem klijentima može ponuditi lager rezervnih delova velikog broja proizvođača. To uključuje nove, klasične delove, i ponovo proizvedene delove.
Kontakt: Nepo System, www.neposys.com

UrbanStandard
UrbanStandard
Urban Standard, grupa entuzisata sa ciljem da prenesu neke od interesantnih vesti iz URBANE kulture. Sa osvrtom na muziku, it, ali i zivot oko nas.
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Stefan on Dva od jednom
Zorana on USB meda!
Slobodan on Multi mališan!