Friday, November 22, 2024
HomeBlueDanijela Dimitrovska i Vlada Vuksanović u Dont drink and drive kampanji

Danijela Dimitrovska i Vlada Vuksanović u Dont drink and drive kampanji

Kompanija Pernod Ricard lansirala je besplatnu aplikaciju za mobilne telefone koja edukuje potrošače o odgovornom konzumiranju alkohola. Aplikacija je lansirana na dan obeležavanja četvrtog Dana odgovornosti – dan kada se 19.000 zaposlenih u Grupi, u više od 80 zemalja širom sveta, posvećuje primeni praktičnih mera za borbu protiv neprimerene ili prekomerne konzumacije alkohola.

Zahvaljujući novoj aplikaciji koja je dostupna na 37 različitih jezika za iPhone i Android, korisnici imaju mogućnost da izračunaju broj alkoholnih jedinica koje su konzumirali. Aplikacija uzima u obzir vrstu pića koju konzumirate (vino, žestoka pića i ostalo), procenat alkohola koji sadrži kao i težinu i pol korisnika. Ovo omogućava korisnicima da prate svoj unos alkohola u periodu od najviše četiri nedelje. Uz pomoć sistema geo-lokalizacije aplikacija se prilagođava važećem lokalnom zakonu i informiše korisnika o najbližem prikladnom prevoznom sredstvu. Ovu aplikaciju razvila je agencija Novedia.

Kako biste preuzeli aplikaciju posetite http://wise-drinking.com/

Kompanija Pernod Ricard stavlja edukaciju o odgovornom konzumiranju alkohola u sredi šte svog pristupa društveno odgovornom poslovanju. Grupa veruje da se kroz podizanje svesti o rizicima i aktivne metode učenja može podstaći odgovorno ponašanje potrošača na duži period.

Responsib’All Day, “Dan Odgovornosti”, je vrhunac akcija Grupe kojima se promoviše odgovorno konzumiranje alkohola. Ovaj događaj se bazira na originalnoj ideji koja podrazumeva da se svih 19.000 zaposlenih u kompaniji Pernod Ricard u 80 predstavništva širom sveta, učine vodećim ambasadorima vrednosti za koje se Grupa zalaže. Na taj dan, kada se sve aktivnosti Grupe zaustave u celom svetu, kroz mnoštvo lokalnih inicijativa i događaja zaposleni imaju mogućnost da razgovaraju direktno sa kupcima, distributerima i potrošačima o 5 oblasti posvećenosti  koje su formulisane od strane 13 kompanija iz industrije vina, žestokih pića i piva u oktobru 2012. tokom ICAP – Međunarodne Konferencije Globalnih Aktivnosti.

Te oblasti su:

1.    Smanjiti konzumiranje alkohola od strane maloletnih lica

2.    Smanjiti vožnju pod dejstvom alkohola
3.    Pojačati i proširiti kodeks marketinške prakse
4.    Obezbediti informacije za potrošače i odgovornost u razvoju novih proizvoda
5.    Obezbediti podršku trgovaca u smanjenju neprimerenog i prekomernog konzumiranja alkohola

Pierre Pringuet, Potpredsednik upravnog odbora i Generalni direktor Grupe kaže: “Odgovorno konzumiranje alkohola uvek je bilo srž naše politike društvene odgovornosti i mi ostajemo veoma posvećeni tom cilju, što se još jednom pokazalo angažovanjem naših 19.000 zaposlenih u celom svetu povodom 4. manifestacije “Dan odgovornosti”. Direktnim angažovanjem svakog potrošača i svih distributera mi imamo šansu da dugoročno promenimo ponašanje. To je dugačak proces koji svi u ovoj industriji moraju neumorno da sprovode .”

Alexandre Ricard, Zamenik Generalnog direktora je dodao “Kompanija Pernod Ricard je pionir u digitalnom razvoju svojih brendova. Grupa koristi svu svoju ekspertizu na polju društvenih mreža i interakcije u lansiranju aplikacije “Wise drinking”, prve aplikacije koja podiže svest o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola.”

Pernod Ricard Srbija podržala je inicijativu za  globalnu kampanju “Budimo pametni” koja se bori protiv vožnje pod dejstvom alkohola. Ove godine poseban akcenat je stavljen na one koji se često zanemaruju u saobraćaju – motoriste!

Kao deo kampanje, u restoranu Cantina de Frida, VIP bajkeri Vlada Vuksanović i Danijela Dimitrovska promovisali su bezbednu vožnju i odgovorno konzumiranje alkohola.

Tokom događaja, Generalni Direktor Pernod Ricard Srbija, Predrag Amidžić, uručio je zvaničnu donaciju saobraćajnoj policiji, u vidu radne opreme za moto patrole: 5 profesionalnih alkotestera i 5 kaciga.

Kako bi povećali svesti o ozbiljnom posledicama konzumacije alkohola kod maloletnika, kompanija Pernod  Ricard Srbija će u narednom periodu organizovati seriju edukativnih radionica u srednjim školama za decu i roditelje.

UrbanStandard
UrbanStandard
Urban Standard, grupa entuzisata sa ciljem da prenesu neke od interesantnih vesti iz URBANE kulture. Sa osvrtom na muziku, it, ali i zivot oko nas.
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja