Prvi put u Beogradu organizovan je turnir u malom fudbalu pod nazivom “Creative Soccer Chapionship” gde su se takmičili timovi marketinških agencija. Nastao je u srportsko rekrativne svrhe a nakon dva meseca selektivnih utakmica prerastao je u dinamično finale u kojem je pobedila agencija New Moment New Ideas Company pobedivši McCann Erickson rezultatom 6-2.
Da menadžeri vodećih agencija poseduju timski duh dokazalo se i učešćem na ovom turniru gde su se pokazali kao borbeni, organizovani, utrenirani i pre svega fer-plej igrači što je jednako važno i u menadžmentu i u sportu.
Oformiti dobar tim, osmisliti strategiju, podeliti uloge i međusobno sarađivati glavne su taktike biznisa ali i fudbala. Menadžerima šest agencija: New Moment, McCann Erickson, Communis, Direct Media, Leo Burnnet i Billboard najveća motivacija bilo je učešće, ali i druženje u sportskoj sali nakon dugih kancelarijskih dana.
“Creative Soccer Chapionship” turnir ima za cilj da postane tradicija, kako zbog rekreacije i obožavanja fudbala tako i zbog negovanja sportskog duha koji je neophodan na menažerskim funkcijama.