Gillette je najavio popularnu online fudbalsku igru, I AM PLAYR, kao najnoviju opciju dostupnu na kanalu Gillette Football Club. Ujedno sa uvođenjem najboljih golova i atrakcija evropskog fudbala na jedno mesto, besplatno, fanovi sada mogu virtuelno da igraju život profesionalnog fudbalera na terenu i van njega, zahvaljujući jedinstvenoj interaktivnoj igrici I AM PLAYR.
Nakon nedavnog globalnog lansiranja, Gillette Football Club nastavlja sa ciljem da kreira najbolje fudbalsko iskustvo za fanove online i ovaj igrački dodatak predstavlja veliki korak u razvoju ovog kanala.
I AM PLAYR, prva igra takve vrste, dozvoljava igračima da osete iskušenja i ispaštanja vrhunskih fudbalera, uz pomoć pojavljivanja nekoliko najboljih i najvećih imena fudbala. Više od (7 miliona) muškaraca u preko (220) zemalja već igra I AM PLAYR, koji kombinuje živi akcioni video sa interaktivnim pripovedanjem i 3D gameplay-em iz perspektive prvog lica. Ovo partnerstvo postavljeno je da dalje poveća bazu korisnika I AM PLAYR-a.
Pored hostinga I AM PLAYR-a na kanalu Gillette Football Club, Gillette proizvodi će takođe biti utkani u igru kroz inovativne narativne integracije, počevši sa Gillette Sportskim Naučnim Centrom. Fokusiran oko optimizacije dnevnih performansi i građenja samopouzdanja, Gillette Sportski Naučni Centrar će dati korisnicima I AM PLAYR-a mogućnosti da se sastanu sa osobljem Gillette Sportskog Naučnog Centra – šefom Sportske Nauke, Sportskim psihologom i najuspešniji m direktorom – koji će obezbediti specijalizovane tretmane koji povećavaju mogućnosti korisnika na terenu, kao na primer šut, driblanje i dodavanje.
U budućnosti, I AM PLAYR korisnicima biće ponuđena i šansa da budu ‘Gillette lice’ kao virtuelni predstavnik brenda. Sav sadržaj biće dostupan samo I AM PLAYR korisnicima koji se uloguju na Gillette Football Club, novi YouTube brend kanal koji menja način na koji fanovi uživaju, prate i dele njihovu ljubav za fudbalom.
Aleks Tosolini, potpredsednik, E-Business za P&G, kaže “Gillette ima mnogo iskustva u spajanju muškaraca i njihovih sportskih strasti i to smo postavili na jedan novi nivo sa kanalom Gillette Football Club. Novo partnerstvo sa We R Interactive povećaće iskustvo i fanova fudbala na kanalu Gillette Football Club i korisnika I AM PLAYR-a. Izgrađeno je na našoj viziji da isporučimo najbolje što navijač može da dobije kroz kompletno online fudbalsko iskustvo.”
Pol Vajthed, globalni komercijalni drector, We R Interactive, kreator I AM PLAYR, kaže: “Brend Gillette ima veoma dugu vezu sa fudbalom i spajanje te veze sa svetskom publikom I AM PLAYR-a koja broji više od 6.8 million muškaraca je savršen sklop za našu igru. Ovo globalno partnerstvo i naročito inovativni sportski naučni centar će zaista poboljšati korisničko iskustvo za I AM PLAYR.”
Da počnete da igrate I AM PLAYR ili vidite šta sve Gillette Football Club ima da ponudi fanovima u Srbiji posetite http://iamplayr.com ili www.youtube.com/gillettefootballclub.