Gillette i YouTube su objavili partnerstvo s ciljem da promene način na koji ljudi gledaju fudbal putem interneta. Lansiranjem Gillette Fudbalskog kluba – novog YouTube brend kanala, koji spaja kvalitet fudbalskog sadržaja uključujući golove, najzanimljivije momente fudbala i snimke van terena vrhunskih fudbalskih liga i klubova, kao i nove i ekskluzivne sadržaje – Gillette će postati glavni sponzor fudbalskog sadržaja na YouTube-u u Evropi, Srednjem Istoku i Africi.
Gillette Fudbalski Klub (youtube.com/gillettefootballclub) spojiće snimke HD kvaliteta YouTube partnera koji prate vodeće lige poput Španske Lige i italijanske Serije A; preko 50 različitih klubova, uključujući FK Mančester Siti, FK Čelsi, Pari Sen Žermen i Olimpik iz Marseja; kao i novosti prenosilaca sportskog sadržaja kao što su TalkSport i ESPN. Prilikom prijavljivanja, gledaoci će imati ponuđenu opciju da izaberu svoje omiljene lige i klubove da bi uvek dobijali poslednje snimke, koji bi im bili dostavljeni čim postanu dostupni.
Nova platforma je postavljena da bi promenila način na koji fanovi uživaju, prate i dele ljubav prema fudbalu. Korisnici Gillette Fudbalskog Kluba imaće potpuno besplatan pristup poslednjim golovima, dostignućima, novostima i statistikama svojih omiljenih klubova. Kanal će imati i ekskluzivne programe zabavnog karaktera, kreirane od strane produkcijske kompanije, ,,Big Balls“, i nove funkcije poput „social gaming-a“ koja će se odvijati nakon lansiranja.
Aleks Tosolini, potpredsednik elektronskog poslovanja za P&G, izjavio je: ,, Ova nova ponuda čini život još lakšim fudbalskim fanovima koji prate fudbal putem interneta ; spaja najatraktivnije momente iz vodećih svetskih liga na jednom mestu. Naše partnerstvo sa YouTube-om znači da možemo da pružimo vrhunski sadržaj fudbalskim fanovima. Gillette ima dugu istoriju približavanja muškaraca njihovim sportskim strastima, i danas, lansiranjem Gillette Fudbalskog Kluba, podižemo to na sledeći nivo, sa vizijom da naposletku dostavljamo najbolje što fanovi mogu da dobiju.
Met Britin, VP prodaja i poslovanje, Google, Severna & Centralna Evropa, kaže ,, YouTube je dom sadržaja odličnog kvaliteta na mreži kako za gledaoce tako i za oglašivače. Sve širi YouTube-ov tim fudbalskih partnera stvara raznolik i neodoljiv sadržaj koji je spreman za fanove. Oduševljeni smo što udružujemo snage sa Gillette-om u cilju da stvorimo novo, fantastično YouTube iskustvo za našu strastvenu fudbalsku zajednicu.“
Tom Tirval, direktor ,,Big Balls Films“ izjavio je: ,,Big Balls Films“ je oduševljen činjenicom da je sadržajni partner za ovu revolucionarnu i jedinstvenu inicijativu između dva svetski najpoznatija brenda. Stvorili smo sveže formate koji oslikavaju prave fudbalske navijače; njihovu „agoniju“ ushićenost, humor i ljubav prema igri. Gillette Fudbalski Klub je obeležje inicijative, i mi iz ,,Big Balls“-a se ponosimo što smo na čelu sledeće generacije medija i željno iščekujemo da postanemo deo njegovog uspeha.“
Pol Vajthed, globalni komercijalni direktor ,,We R Interactive“-a provajdera gaming funkcije platforme, izjavio je: ,, Izgradili smo veliku globalnu publiku od preko 5 miliona igrača od 16 do 34 godine starosti, koji provode više od 50 minuta dnevno povezujući se sa brendovima i sadržajima u našoj društvenoj fudbalskoj igrici ,,I AM PLAYER“. Postoji prirodna sinergija između I AM PLAYER i Gillette-a, i mi smo uzbuđeni što smo ostvarili partnerstvo sa njima, na ovom globalnom dogovoru, koji će unaprediti iskustvo igranja igrica, kako za naše korisnike tako i za fudbalske fanove na Gillette Fudbalskom Klubu.
Još jedan element integrisan je u Gillette Fudbalski Klub, a to je partnerstvo sa ,,Squawka“, koji su stvorili jedinstveni indeks performansi igrača. Analizirajući preko 2,500,000 „on-ball“ akcija, pruža fanovima sofisticirani pogled na najbolje evropske igrače i timove. Ove interaktivne statistike pružaju uvid u igrače i timove koji su ostavili najveći trag u sezoni, omogućavajući fanovima da postanu „stručnjaci“.
Sandžit Atval, jedan od osnivača i direktor ,,Squawka“-e, kaže: ,, Izuzetno smo uzbuđeni zbog partnerstva sa Gillette-om i ponosni smo što ,,Squawka“ pomaže tako inovativnu platformu kao što je Gillette Fudbalski klub. GFC pruža fanovima novi način da prate svoje timove i mi se nadamo da će miks snimaka i statistika biti zadovoljavajući. Štaviše, mislim da je fantastično da globalni brend, ove veličine, bude viđen kako investira u britansku tehnologiju – verujem da će se više brendova okretati ka Silicon Roundabout – based start ups, u cilju produžetka njihove digitalne prisutnosti. “
Platforma će pripojiti Gillette-ovo postojeće partnerstvo sa ,,streetfootballworld“-om.
Za svaku registraciju na Gillette fudbalski klub, Gillette će donirati jedan dolar (do granice od 300,000 američkih dolara) ,,streetfootballworld“-u omogućavajući korisnicima da pomognu unapređivanju života mladih ljudi širom sveta kroz moć fudbala.
Jurgen Griesbek, osnivač i direktor ,,Streetfootballworld“-a oduševljen je što se priključuje Gillette Fudbalskom Klubu. Kroz ovo partnerstvo, milioni fanova širom sveta, otkriće da je fudbal mnogo više od igre. ,,Streetfootballworld“ podržava globalnu mrežu lokalnih organizacija koje svaki dan rade na tome da pomognu mladim ljudima- momcima i devojkama – da prevaziđu probleme kao što su siromaštvo, bolesti i nedostatak obrazovanja. Nadamo se da će Gillette Fudbalski Klub ohrabriti fanove da uđu u igru i pomognu nam da dostignemo naš cilj – da promenimo svet uz pomoć fudbala.“
Kanal je razvijem pod kreativnim vođstvom kompanije Proximity BBDO iz Pariza.,,Gillette Fudbalski Klub bio je izazov kako sa kreativne tako sa tehničke tačke gledišta.“, kaže Olivijer Ripe, direktor Proximity BBDO Paris. ,,Okupili smo stručnjake, sportske novinare i izuzetne partnere da bismo stvorili program koji će ispuniti veoma visoka P&G-jeva očekivanja i poslovne prioritete grupe.“
Gillette Fudbalski klub je promenio način na koji fanovi vide i konzumiraju fudbal, omogućavajući korisnicima da budu fanovi i igrači, sve na jednom mestu. Kanal će biti lansiran u ,,Beta“ modu, i biće poboljšan po pitanju sadržaja i funkcionalnosti, tokom narednih nedelja.
O Gillette-ovom sportskom nasleđu
Početkom dvadesetog veka, Gillette je imao viziju povezivanja brenda sa vodećim sportovima i sportistima. Ovo je bila ključna strategija koja je omogućila kompaniji da izraste u svetskog lidera u kategoriji brijanja za muškarce. Gillette je bio primljen u mnoge američke domove kroz istorijski televizijski prenos Gillette-ove Kavalkade Sportova. Tokom godina, Gillette je dodao prepoznatljiva dešavanja u SAD-u uključujući prventstva u boksu, koledž fudbal Bowl igre, ,,Major League Baseball“, PGA Tour i Kentucky derbi. Tokom osamdesetih Gillette je bio globalni sponzor popularnog ,,World Sports Tv Show“.
Gillette je takođe sponzorisao internacionalne dogadjaje uključujući i FIFA Svetski Kup, Ragbi, Gillette-ov Kup u Kriketu i Formulu 1. Godine 2002., Gillette je objavio dogovor o ekskluzivnim pravima na imenovanje stadiona domaćina trostrukih ,,Super Bowl“ šampiona ,,New England Patriots“ nacionalne fudbalske lige. Tokom 2000 – ih, brend je nastavio sa inovativnim marketing programima sa internacionalnim sportskim zvezdama širom sveta.
Početkom ove godine, Gillette je predstavio tim od dvadeset i četvoro sportista svetske klase iz 18 zemalja koji su predstavljali vodeći svetski brend za negu muškarca na Olimpijskim igrama 2012. u Londonu. Tim sportista činili su Rodžer Federer iz Švajcarske, Rajan Lohte iz SAD i Ser Kris Roj iz Velike Britanije. Kampanja je obeležila prvi program u okviru P&G-jevog desetogodišnjeg partnerstva sa Olimpijskim Pokretom. Danas, Gillette nastavlja sa tradicijom sportskog nasleđa sa sportskim marketing programima u mnogim regionima širom sveta.