Jedan od najvažnijih Advertising festivala u Evropi – Golden Drum, koji će se ove godine održati od 9 – 11. oktobra 2013. u Portorožu, u organizaciji Slovenačkog udruženja oglašivača, ove godine slavi 20. godina! Barbara Krajnc, izvršna direktorka Golden Drum Festivala tim povodom je gostovala u Beogradu, gde je na konferenciji za medije pozvala sve Advertising Agencije iz Srbije da se u što većem broju predstave i prijave svoje radove, jer se samo na taj način dižu standardi u kreativnoj industriji i unutar agencija, ali i razvija individualna kreativnost.

Program 20. Golden Drum Festivala će ove godine biti posebno zanimljiv zbog dolaska Stefan Sagmeister-a, svetski priznatog dizajnera koji je kreirao naslovne strane albuma za najveće svetske muzičke zvezde kao što su: The Rolling Stones, Lou Reed, Aerosmith, David Byrne i muzej Guggenheim za TV kanal HBO i Simon Schwaighofer-a, kreativnog direktora Red Bull Creative, (in-house agencije) Red Bull-a iz Salzburga, koji će predstaviti projekat Red Bull Stratos.

Pored kreativne akademije, na ovogodišnjem festivalu biće održana i medijska i digitalna akademija. Novina u programu iz prethodne godine »New Agenda Sessions«, na programu je i ove godine i imaće 2 teme: Branded contend i Entertaiment, kao i povezivanje kreativne i start up industrije. Novina ove godine je Portfolio speed dating koji mladima pruža jedinstvenu šansu da pokažu svoju kreativnosti, tako što će svoj portfolio predstaviti najpoznatijim kreativnim direktorima iz sveta.

Takmičarski deo festivala je i dalje podeljen na 2 sekcije: Single Channel, koji nagrađuje radove koji najbolje i najkreativnije koriste jedan komunikacioni kanal i Multi Channel, koji nagrađuje najbolju kreativnu integraciju više komunikacionih kanala. Predsednik Single Channel žirija je Enric Nel-lo, generalni kreativni direktor za digital, Grey Spain, dok Jaime Mandelbaum, glavni kreativni direktor Y&R Central & Eastern Europe, Češka, rukovodi Multi Channel žirijem.
Novost na ovogodišnjem Festivalu jeste što će se po prvi put dodeliti Golden Watch Award za najboljeg kreativnog direktora kampanje koja je osvojila najviše poena na ovogodišnjem festivalu, a sama ceremonija dodele nagrada teći će paralelno za Single Channel i Multi Channel sekcije.











