Globalni tehnološki lider Xiaomi najavio je početak svog godišnjeg Mi Fan Festivala (MFF). Festival 2021. biće usredsređen na temu “Istražite mogućnosti”, a kako bi negovao duh ove poruke, Xiaomi će pokrenuti širok spektar online kampanja i pozvati Mi Fanove da razgovaraju i podele svoja iskustva o tome kako su njihovi životi imali koristi od Xiaomi proizvoda.

Globalna šoping ekstravaganca kreće 6. aprila sa specijalnim ponudama većim od 147 miliona USD* na zvaničnim ovlašćenim kanalima. Xiaomi sarađuje sa više od 70 online platformi i 300 offline partnera** na 59 tržišta kako bi Mi Fanovima širom sveta doneo najinovativnije proizvode po neverovatnim cenama.

Google and Qualcomm Technologies takođe proslavljaju dan osnivanja Xiaomija kroz
MFF 2021. Zajedničko stvaranje postera za MFF 2021 koristi objedinjeni vizuelni simbol & kao ključnu kreativnu ideju slike, simbolizujući blisku saradnju Xiaomi i Google-a i između Xiaomi i Qualcomm Technologies. Posteri takođe kombinuju &   koncept & Mobius prstena kako bi preneli da sa Xiaomijem, kompanije nastoje da korisnicima unesu beskrajne mogućnosti u život.

Xiaomi, Google and Qualcomm Technologies su uvek bili pioniri postavljajući trendove
za svoju industriju pomoću inovativnih softverskih i hardverskih rešenja. Xiaomi blisko
sarađuje sa Google-om i Qualcomm Technologies kako bi ubrzao masovno usvajanje
tehnoloških inovacija. Xiaomi će nastaviti da se udružuje sa dva tehnološka partnera u
istraživanju novih mogućnosti, kako ih izražava tema MFF 2021, sa ciljem da svima
učini život pametnijim i poboljša udobnost u svakodnevnom životu.

“Xiaomi je uvek stavljao Mi Fanove i korisnike u centar svega što radimo. Mi Fan Festival (MFF) je jedinstveni prikaz naše Mi Fan kulture. Ove godine se obeležava 10. MFF i 11. godina od osnivanja Xiaomija. Svake godine proslavljamo ovaj festival zajedno sa našim Mi Fanovima, korisnicima i partnerima širom sveta kako bismo izrazili zahvalnost na podršci – koja je jedan od naših ključnih pokretača da nastavimo da istražujemo i inoviramo. Najavom specijalnog MFF izdanja Redmi Note 10 Pro i predstavljanjem niza MFF aktivnosti nadamo se da ćemo preneti naš predlog brenda za pružanje inovacija i našu posvećenost da uvek budemo tu za naše Mi Fanove i korisnike” rekao je portparol Xiaomija.