Društveni mediji su sada propisani deo marketing miksa, i sada se postavlja pitanje ko bi u kompaniji sada trebalo da upravlja ovim segmentom.
Evo vam 5 sugestija koje će vam pomoći u rešavanju ovog problema
1. Zaposlite menadžera programa
Kada upošljavate stratega, najpre se fokusirajte na nekog ko će zaista razumeti poslovne probleme, kako rasporediti izvore, i na koji način meriti efektivnost.
Definicija stratega ne sadrži konotaciju borilačkih veština. Strateg korporacije donosi je kreator poslovnih odluka, kreator programa društvenih medija. On je šampion, i omogućava liderstvo, definiciju putanje i inovacija. Ima uticaj na potrošnju i kupovinu u društvenom biznisu.
Strateg zna da je fokus na odnosima a ne na tehnologiji. Strateg razume da se interakcija sa potrošačima zasniva na strasti, postojanosti, prisnosti i lojalnosti odnosa posao – klijent.
2. Pogledajte kako kandidat reaguje na prihvatanje novih tehnologija.
Iako se njegov posao ne fokusira na nove tehnologije, strateg društvenih medija mora biti otvoren ka novim tehnologijama
3. Odaberite nekog ko slobodno preuzima proračunat rizik
Ono što treba vašoj kompaniji je osoba koja će komotno prihvatiti proračunat rizik. Ne želite osobu koja će biti tu samo da bi primetila poremećaj u poslu, već nekog ko će identifikovati taj poremećaj i preusmeriti ljude u pravom smeru.
4. Dozvolite neuspeh
Niko nije uspeo bez neuspeha. Napravite prostora greškama. Ako padnete, iskoristite to da naučite i budete konstruktivni.
Važno je da je strateg društvenih medija opušten po pitanju rizika, prema tome dozvolite mu da isproba svoje mogućnosti i imaginacije.
5. Dajte odgovarujuću nadoknadu vašem strategu.
Imajte na umu da su kvalifikovani ljudi u manjku, posebno za ovu poziciju. Posao je uglavnom na nivou direktora ili zamenika predsednika. Zato je važno da se pobrinete da vaš strateg bude dobro plaćen.