Sledeći put kada vam nešto zasmeta prilikom boravka u hotelu, nemojte iskaljivati bes na osoblju, jer možete zažaliti zbog toga.
Nekadašnji radnik jednog hotela Džejkob Tomski otkrio je “prljave” tajne zaposlenih u luksuznim odmarališta u knjizi “Glave u krevetima” gde govori o tome kako se zajedno s kolegama svetio neljubaznim gostima.
Evo nekoliko neobičnih načina za to:
Ključ
- Ne možete da otvorite vrata vaše sobe? Verovatno ste iznervirali nekoga na recepciji. Oni s uživanjem gledaju goste koji dolaze da ih mole da im otvore vrata.
Minibar
- Pažljivo pregledajte račun na kraju boravka u hotelu. Nervozno osoblje može vam obračunati više pića, nego što ste zapravo popili.
Četkica za zube
- Vodite računa o vašoj četkici za zube, jer se može desiti da vam je osoblje “nehotice” isprlja.
- Pisac priznaje da je oko ponoći znao da zove naročito neprijatne goste kako bi ih iznervirao.
Soba
- Ako ste napravili scenu prilikom prijavljivanja na recepciji, očekujte da ćete dobiti lošiju sobu nego što bi trebalo.
Čaše
- Osoblje ponekad mrzi da pere manje zaprljane čaše, pa ih samo izglanca sredstvom za poliranje nameštaja. Ponesite sa sobom plastične čaše.
Izvor: B92