U modernom umreženom društvu, gde pažnja korisnika neprestano i nesvesno kruži između fizičkog sveta i interneta, uskoro će postati besmisleno pričati o online-u i offline-u kao zasebnim celinama.

Istraživanje koje je sproveo Ericsson ConsumerLab u saradnji sa Future Studies institutom u Kopenhagenu, nazvano „Uvid u kupovne navike potrošača“, oslanja se na podatke prikupljene u Sjedinjenim Američkim Državama u toku 2012. godine. U njemu se ističe da četiri od deset korisnika pametnih telefona svoje uređaje koristi za obavljenje manjih transakcija, skeniranje kodova proizvoda ili prikupljanje promotivnih kupona. Prema rezultatima istraživanja, korisnici pametnih telefona su više zainteresovani za online kupovinu nego korisnici običnih telefona.
In-line kupovina predstavlja fenomen koji su stvorili sami potrošači u želji da spoje najbolje strane kupovine u prodavnicama i online ekvivalentima. Korisnici žele da vide, osete i probaju proizvode, a da istovremeno imaju pristup informacijama o tom proizvodu i cenama sličnih proizvoda, a sve to bez čekanja u redovima prilikom kupovine.











