Procter & Gamble, vlasnik poznatih brendova kao što su Pampers, Tide, Ariel, Always, Pantene, Fairy, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette i Braun, u saradnji sa Olimpijskim komitetom Srbije, a kao deo kampanje “Hvala Mama”u Srbiji, otvorio je juče sportski kamp u Kučevu, sa ciljem da promoviše razvoj mladih kroz sport i da oda priznanje Majkama koje podržavaju svoju decu u bavljenju sportom, jer se iza svakog fantastičnog sportiste nalazi još fantastičnija mama.
Sportski kamp u Kučevu trajaće 8 dana – od 19. do 26. Avgusta. U toku ove nedelje, srpski sportisti uvešće najmlađe u sve misterije sporta i harmoničan fizički razvoj, u isto vreme učeći ih Olimpijskim vrednostima. Uz vrhunske trenere, deca će naučiti da igraju rukomet, odbojku, fudbal, košarku i vaterpolo, i u isto vreme pohađaće i edukativne i kreativne radionice.
100 dece, učesnika kampa, izabrano je kroz promocije organizovane od strane kompanije P&G i njenih brendova Pampers, Ariel, Always, Fairy, Lenor, Blend a Med, Duracell, Head & Shoulders, Gillette i Bonux.
Osim što će biti fiziki aktivna, deca će takođe naučiti mnogo o važnosti sporta, prijateljstva, fer pleja, timskog rada, kao i o Olimpijskim vrednostima kojih bi trebalo da se drže i u svakodnevnom životu.
“Nekoliko generacija srpskih sportista pokazalo nam je koliko je sport važan u razvoju mladih. A kada ti sportisti imaju i podršku svojih roditelja, rezultati će biti odlični za sve. Kroz sportske aktivnosti posvećene deci, kao što je sportski kamp u Kučevu, zajedno sa našim partnerom kompanijom P&G, mi želimo da što je moguće više dece približimo zdravom načinu života”, rekao je na ceremoniji otvaranja Žarko Paspalj, potpredsednik Olimpijskog komiteta Srbije.
P&G poboljšava živote ljudi, te je u skladu sa time određen broj mesta u sportskom kampu dodeljen deci bez roditeljskog staranja iz Kamenice, kao i deci sa posebnim potrebama iz doma Drinka Pavlović, jer samo zajedno – možemo život učiniti boljim kroz sport!