Friday, November 22, 2024
HomeBlueP&G DOM UGOSTIO MAJKE I PORODICE VIŠE OD 10.000 OLIMPIJACA

P&G DOM UGOSTIO MAJKE I PORODICE VIŠE OD 10.000 OLIMPIJACA

Procter & Gamble, svetski partner Olimpijskih igrara  i kompanija koja stoji iza brendova kao što su Ariel/Tide, Pampers i  Gillette ugostila je danas majke i porodice olimpijaca u P&G Domu u Londonu. Koncept kuća van kuće kreiran je za Olimpijske igre u Londonu 2012 kako bi pružio majkama i porodicama olimpijaca iz svih krajeva sveta jedinstveno mesto za opuštanje, odmaranje i pre svega priliku da budu sa svojom decom za vreme njihovog takmičenja na Olimpijskim igrama.

P&G Dom nudi sve što mi je potrebno, tako da mogu da budemo tamo zbog mog deteta i navijam za njega dok se takmiči.“
Putem P&G brendova podržaćemo više od 150 sportista na Olimpijskim igrama u Londonu 2012“, izjavio je Robert McDonald predsednik i izvršni direktor Procter&Gamble. „ Kao kompanija, P&G će ugostiti veoma posebne osobe koje stoje iza svakog sportiste – Majke. P&G već 175 godina unapređuje živote majki i porodica i zbog toga je ova kampanja logičan korak. Kampanja „Hvala ti mama“ predstavlja najveću i najcelovitiju kampanju u istoriji kompanije.
Na Olimpijskim igrama u Vankuveru 2010 shvatili smo da majke i porodice iz različitih krajeva sveta nemaju adekvatno mesto za pravi odmor i druženje tokom igara“ , dodao je Marc Pritchard, Globalni brend direktor P&G-a. „P&G Dom je kreiran da pruži majkama i porodicama komfor sopstvenog doma. Pored Cover Girl i Olay tretmana lepote, Pampers Playroom  i Tide/Ariel servisa za pranje veša, kuća omogućava i praćenje Olimpijskih igara, obroke i pristup internetu tako da porodice mogu ostati u kontaktu sa svojim najdražima koji su ostali kod kuće.“

P&G je prvi olimpijski sponzor koji pruža majkama i porodicama iz celog sveta mogućnost boravka u P&G Domu. P&G procenjuje da će tokom Olimpijskih igara ugostiti do 10.000 majki i članova porodice olimpijaca u P&G Domu u Londonu.
P&G daje važan i jedinstven doprinos aktuelnim Olimpijskim igrama kreirajući toplo i gostoprimljivo mesto gde će se članovi  porodice nekih od najvećih svetskih sportista družiti“ , rekao je predsednik Internacionalnog Olimpijskog Komiteta, Jacques Rogge. „Takmičari mogu biti uvereni da će u P&G Domu njihova porodica biti dobro zbrinuta što im omogućava da se fokusiraju tokom takmičenja i da daju sve od sebe.“
Na zvaničnoj ceremoniji, kompanija P&G je proslavila otvaranje kuće na kojoj su prisustvovale majke nekih od najpozantijih sportista u svetu, majka američkog plivača Ryan Lochte, kineskog badminton igrača Lin Dan i britanskog bicikliste i sportiste godine Sir Chris Hoy.
Na svečanoj ceremoniji majke je zabavljala popularna britanska pevačica i majka, Rebecca Ferguson, proznata po učešću u  britanskom televizijskom šou, The X Factor.

Pre četiri godine u Pekingu smo se odlično proveli, ali ponekad smo imali problem da pronađemo mesto gde bismo mogli da jedemo ili da se sastanemo sa porodicama drugih sportista,” izjavila je Ileana Lochte, majka sportiste iz američkog tima Ryan Lochte-a. “P&G Dom nam sada omogućava to što u Pekingu nismo imali i radujem se što ću upoznati majke koje dolaze iz drugih zemalja.
Zahvaljujući P&G u mogućnosti smo da dođemo u London i uživamo u Olimpijskim igrama” izjavila je Ana Cristina Rodrigues Da Silva, majka sportiste iz brazilskog tima Felipe Franca. “Sada mogu da se usredsredim na podršku mom sinu, kao i ostale majke za vreme takmičenja njihove dece. Ja se zaista radujem mom boravku ovde u Londonu, kako zbog praćenja takmičenja mog sina tako i iz razloga što je moja zemlja domaćin sledećih Olimpijskih igara.
„Čast mi je i privilegija da pomognem dobrodošlicu ovih izuzetnih majki iz svih krajeva sveta, koje su dale veoma veliki doprinos Olimpijskim igrama,“ izjavila je pevačica Rebecca Ferguson. „Kao majka, inspirisana sam toplim pričama, i želim da takmičenje ovde u Londonu za sportiste i njihove majke bude jedinstveno životno iskustvo.“
Kako bi se zahvalili majkama olimpijaca, kompanija P&G je napravila seriju filmova koji pričaju priče ovih majki – kako su podigle olimpijce.
„Hvala ti mama“ kampanja oživela je u javnosti još u aprilu mesecu, i trajaće od avgusta. P&G brendovi prodavali su se tematski u duhu Olimpijskih igara u čak više od 4 miliona prodavnica širom sveta. Kao deo kampanje, P&G je takođe uspeo da obezbedi 5 miliona dolara za podršku lokalnim programima za razvoj sporta iz dela prodaje i donacija od vodećih brendova
Nadamo se da smo učinili globalni korak kako bismo se zahvalili ne samo mamama olimpijaca već i svim mamama na svetu za sve što čine kako bi pomogle svojoj deci da ostvare svoje snove“ , izjavio je Marc Pritchard.
Za više informacija o kampanji „Hvala ti mama“, posetite adresu  www.PGThankYouMomMediaCenter.com gde možete naći i fotografije i video snimke.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Dešavanja