PR Agencija New Moment osvojila je sinoć dve nagrade za najbolji PR projekat na ovogodišnjoj tradicionalnoj dodeli nagrada Društva Srbije za odnose sa javnošću. Prvu nagradu su osvojili projekti: Bananica pakovanje menja, ali ukus nikada, za kompaniju Soko Štark u kategoriji PR u integrisanim kampanjama i projekat Nevidljivi šampioni za Paraolimpijski komitet Srbije koji je osvojio prvo mesto u kategoriji PR u neprofitnom sektoru.
Kampanja za Bananicu je bila je jedan od naših najvećih izazova u protekloj godini, zato što je velika odgovornost i čast raditi za brend koji je LOVE MARK za 74 generacije unazad. Zadatak Agencije je bio da na pravilan način potrošačima komunicira razlog za promenu pakovanja Bananici, koje je kompanija sporovela sredinom prošle godine, a da istovremeno sačuvamo lojalnost i podršku potrošača, kako onih tradicionalnih, tako i najmlađih generacija. Bananica je nakon kampanje izašla još jača i prepoznatljivija u odnosu na konkurentske brendove, jedinstvenog ukusa koji budi najlepša sećanja na detinjstvo, ali sada u novom, modernijem ruhu i još jednom dokazala da je Jedina prava!
Sa druge strane, rad sa Paraolimpijskim komitetom je posebno uneo radost među sve zaposlene, jer je pokazao kako PR sručnjaci svojom snagom menjaju kvalitet nečjeg života na bolje i ukazuju na neke prave vrednosti i izuzetne ljude, koje vrlo često usled brzine savremenog načina života ne prepoznajemo. Nakon kampanje, retko ko može da kaže da nije čuo za srpske paraolimpijske šampione koji su do sada osvojili preko 90 medalja na internacionalnim takmičenjima širom sveta, a čijom zaslugom se naša zastava vijorila čak 5 puta na prošlogodišnjoj Paraolimpijadi.
PR Agencija New Moment je deo kompanije New Moment New Ideas Company Y&R koja posluje u 8 zemalja Jugoistočne Evrope (Beograd, Banja Luka, Sarajevo, Skoplje, Tirana, Zagreb, Podgorica, Ljubljana), gde je jedna od vodećih agencija za integralne marketing komunikacije.