Poznata modna blogerka Trejsi Dinuncio smatra da se analizom ormana može mnogo toga saznati o nekoj ženi i njenim osobinama. Dovoljan je pogled na garderober da bi se saznalo da li njegova vlasnica krije svoj indentitet, da li ne može da se reši prošlosti ili ima problem sa samopouzdanjem.
Veze između ormana i osobina žena su sledeće:
1. Orman je prepun brendirane odeće.
- – Ako baš svaki komad odeće u ormanu neke žene na sebi ima naziv brenda, onda ona pokušava da sakrije svoj pravi identitet. Žene koje kupuju samo nakit, često žele nešto da prikriju, nešto što ne žele da svet vidi i zna – smatra Trejsi.
2. Orman je prepun odeće koju ne nosite
- Verovatno se radi o osobama koje teško ostavljaju svoju prošlost iza sebe. One su često veoma ljute i pune straha, a spadaju i među anksiozne tipove žena.
3. Orman je pun nenošene odeće koja još na sebi ima etikete
- Trejsi Dinuncio objašnjava da žene koje odlože neki odevni predmet bez skidanja etikete sa njega, imaju viziju budućnosti, ali je ne ostvaruju, najčešće jer se boje.
- – One nisu vezane za prošlost, ali umesto da se pokrenu i naprave nešto konstruktivno, radije kupuju odeću za neki drugi život i ne nose je – objašnjava ova modna blogerka.
4. U ormanu uopšte nema boja.
- Kod žena u čijim ormanima prevladavaju beli i crni odevni predmeti postoji želja za nestajanjem. One ne žele da budu primećene. To može biti povezano sa mnogim stvarima.
- – Možda je reč o osobi koja je bez samopouzdanja, ili introvertana ili se grozi društvenih događanja i upoznavanja novih ljudi- govori Trejsi.
5. U ormanu se nalaze samo pantalone
- Žene koje nose jedino pantalone i odbijaju da nose suknje i haljine po pravilu su interesantne osobe, ali zbog društvenog konteksta smatraju da moraju da prikriju svoju seksualnost kako bi se uklopile u okolinu i poslovni svet.
6. Ormar je prepun identičnih komada odeće.
- Ako žene nose crne pantalone i bele košulje, imaju velik broj istih odevnih predmeta u svom ormanu, onda se one boje promena u odnosima i u poslu- kaže Dinuncio.
Izvor: Blic-Žena