Skoro 100 dana pre Olimpijskih igara u Londonu 2012., P&G je širom sveta lansirao digitalnu verziju „Najboljeg posla“, kratkog filma koji proslavlja ulogu majki u podizanju Olimpijaca i odgajanju sjajne dece (film možete pogledati putem linka http://www.youtube.com/pgsrbija).
P&G je angažovao nagrađivanog režisera Alejandra Gonsales Inarrita da režira film, koji predstavlja osnovu cele kampanje. Sniman je na četiri kontinenta gde su unajmljeni lokalni glumci i sportisti sa svake lokacije – iz Londona, Rio de Ženeira, Los Anđelesa i Pekinga.
„Želeli smo da uradimo nešto drugačije, što bi značilo svim mamama širom sveta“, izjavio je Marc Pritchard, predstavnik globalnog marketinga i izgradnje brenda kompanije P&G. „Zato smo pitali mame u nekoliko zemalja šta možemo da učinimo u njihovu čast za sve što su uradile za svoju decu. Rekle su nam da ne postoji bolji način za podršku mama od podrške lokalnim omladinskim sportskim organizacijama za decu“.
Danas je Procter&Gamble takođe najavio svoj Sportski kamp, koji će biti organizovan u saradnji sa Olimpijskim komitetom Srbije. U toku jedne nedelje, nekoliko sportista Srbije uputiće mališane u sportske tajne i harmoničan psihički razvoj, predstavljajući im osnovne vrednosti Olimpijskih igara. Stotinu dece koja će učestvovati u kampu biće izabrana kroz promocije organizovane od strane kompanije P&G, tačnije kroz njihove brendove Pampers, Ariel, Always, Fairy, Lenor, Blend a Med, Duracell, Head&Shoulders, Gillette i Bonux. Sportski dan je deo „Hvala, mama!“, kampanje kroz koju P&G podržava sve mame u Srbiji i uključuje mlade u sportske aktivnosti.
Nekoliko meseci pre pokretanja letnjeg Sportskog kampa, desetine dece iz Srbije danas je doživelo iskustvo najuzbudljivijeg sportskog dana u njihovom životu: dana sa sportskim šampionima, Olimpijcima Srbije. U organizaciji kompanije P&G, i u saradnji sa Olimpijskim komitetom Srbije, današnji događaj je bio jedinstvena prilika kako za decu, tako i za roditelje. Skoro 100 dana pre Olimpijskih igara u Londonu 2012., deca su dobila priliku da se oprobaju u različitim sportskim aktivnostima.
„Cilj kompanije P&G je da se poboljša život potrošača, i to pre svega majki potrošača. Svi smo svesni koliko su važne sportske aktivnosti za dečiji fizički i psihički razvoj. Na osnovu globalnih informacija koje smo dobili, početkom godine sproveli smo istraživanje u Srbiji prema kojem je ustanovljeno da 43% dece uzrasta između 2 i 18 godina uopšte ne praktikuje nikakve sportske aktivnosti. Kao partneri Olimpijskog komiteta Srbije, želimo da podstaknemo roditelje da uključe decu u sport. P&G sa ponosom podržava Srbiju, nudeći roditeljima u Srbiji, priliku da pošalju svoju decu u ovaj kamp“, rekao je gospodin Predrag Radović, menadžer kompanije P&G u Srbiji.
Tokom Sportskog dana, učesnici su diskutovali o značaju sporta u dečijem razvoju, razmatrali kako da ih uključe u fizičke aktivnosti i kako da izaberu najpogodniju aktivnost za svako dete ponaosob.
„U Olimpijskom komitetu Srbije se brojnim aktivnostima trudimo da što više dece okrenemo zdravom načinu života i nastojimo da ukažemo na to koliko je bavljenje sportom važno u razvoju mladih. Kao neko ko iza sebe ima aktivnu sportsku karijeru, mogu iz ličnog primera da kažem koliko je značajna podrška roditelja, rekao je Đorđe Višacki, generalni sekretar Olimpijskog komiteta Srbije.
Primer vredan pomena dobili smo i od majke jednog od Olimpijskih šampiona, Vesne Španović koja je prisustvovala događaju. Ona je sa svima prisutnima podelila svoje lično iskustvo bodrenja ćerke da nastupa i bavi se sportom.