Podsećamo vas da će premijerno biti prikazani sledeći filmovi:
JADNICI (LES MISERABLES) – 23. februara u 22h, repriza 24. februara u 11h

• Režija: Tom Hooper
  • Uloge: Hugh Jackman, Russell Crowe, Anne Hathaway, Amanda Seyfried, Eddie Redmayne, Aaron Tveit, Samantha Barks, s Helenom Bonham Carter i Sacha Baron Cohen
  • Scenario: William Nicholson, Alain Boublil, Claude-Michel Schönberg, Herbert Kretzmer
  • Žanr: epski mjuzikl
  • Studio: Universal

Smešteni u 19.-vekovnu Francusku, „Jadnici“ pričaju uzbudljivu priču o slomljenim snovima i neuzvraćenoj ljubavi, strasti, žrtvovanju i iskupljenju. To je večni testament izdržljivosti ljudskog duha. Džekmen igra bivšeg zatvorenika Žana Valžana, koga, posle prekršene uslovne kazne, nemilosrdni policajac Žaver (Krou) juri već decenijama. Kad Valžan pristane da se stara o Kozeti, mlađoj ćerki Fantine (Hetavej), radnice u fabrici, njihovi životi će se zauvek promeniti.
LET (FLIGHT) – 24. februara u 16.30h

• Režija: Robert Zemeckis
  • Uloge: Denzel Washington, John Goodman, Don Cheadle, Kelly Reilly
  • Žanr: drama, triler
  • Studio: Paramount

Oskarovac Denzel Vašington je u dramatičnoj ulozi Vipa Vitakera, poročnog, ali izuzetno veštog pilota koji uspeva da spusti na zemlju avion osuđen na propast i time spasi 96 života, od ukupno 102 osobe u avionu. Vip je junak za američku javnost i za medije. Ipak, njegov život je haos pun kontradiktornosti, poroka i loših odluka. Vašington je bio uspešan u ulogama policajaca, detektiva, advokata, oficira na nuklearnoj podmornici i konduktera u metrou. S filmom „LET“, u svoju prebogatu „biografiju“ dodao je sebe kao pilota.
PRAVILO ĆUTANJA (THE COMPANY YOU KEEP) – 2. marta u 16.30h

• Režija: Robert Redford
  • Uloge: Shia LaBeouf, Robert Redford, Julie Christie
  • Scenario: Lem Dobbs, Neil Gordon
  • Žanr: triler
  • Studio: Voltage Pictures

Za svoj deveti režiserski poduhvat Redford je odabrao neke od najtalentovanijih ljudi koji rade na filmu, među veteranima i mladim snagama. Tu su Džuli Kristi, Suzan Sarandon, Stenli Tuči, Terens Hauard, Ričard Dženkins, Kris Kuper i Nik Nolt – svi najmanje među nominovanima za nagradu Oskar. Pored toga, Redford je i među mladim zvezdama izabrao neke od najsjajnijih. Tu su Šaja Labuf, Brit Marling i Ana Kendrik. Redford igra glavnu ulogu.