Brend TUBORG lansirao je specijalnu kolekciju muzičkih limenki posvećenu sledećim muzičkim pravcima: rok, džez, disko, hip hop i haus. Dizajn je osmislio bugarski umetnik, međutim nove limenke su pored bugarskog tržišta dostupne još u četiri zemlje jugoistočne Evrope – Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Mađarskoj. Muzičke limenke od 500ml sadrže klasično TUBORG pivo, dobro poznato muzičkim fanovima.
“Muzika je DNK TUBORGA, a sam brend je već postao sastavni deo moderne muzičke scene poslednjih godina. TUBORG već tradicionalno podržava najbolje muzičke događaje, međutim ove godine idemo stepenik iznad, nudeći pravim fanovima specijalnu seriju muzičkih limenki, podstičući ih na taj način da pokažu svoju muzičku strast i individualne preferencije – prosto birajući jedan od TUBORGovih specijalnih muzičkih dizajna”, izjavila je Jovana Mladenović, Koodirnator komunikacija Carlsberg Srbija.
Sam dizajn razvijen je od strane Noble Graphics Creative Studija, a kao kombinacija ideja kreativnih mladih profesionalaca. Vizija muzičkih limenki podrazumeva ključne elemente za svaki od pet muzičkih pravaca, kao što su gitara, klavir, disko kugla, di-džej slušalice, patike i drugo. Potrošači mogu otkriti još karakterističnih detalja muzičkih pravaca dok uživaju u svom TUBORG-u.
“U cilju da stvorimo autentičnu muzičku kolekciju, tim smo sastavili od mladih profesionalaca različitih muzičkih ukusa. Oni su mesecima pretapali svoje omiljene numere, pesme i izvođače u probne skice, nacrte i dizajn 3D modela. Verujemo da će se ovim hrabrim potezom brend približiti svojim potrošačima više nego ikada ranije.”, izjavio je Chavdar Kenarov, kreativni direktor Noble Graphics-a. “Ovaj zadatak bio je veliki izazov, ali i zadovoljstvo za ceo naš tim. Ovo je jedna od retkih situacija gde je lokalna marketinška agencija izabrana da razvije pakovanje za globalni brend.”, dodao je Kenarov.